دومین نمایشگاه بین المللی خرما و صنایع وابسته در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی شیراز از 23 مهر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷ 08 October 2019

تابناک فارس به نقل از ایلنا: مجری برگزاری این نمایشگاه با اشاره به این مطلب که نمایشگاه خرما و صنایع وابسته به منظور معرفی انواع محصولات خرما و توسعه فرآوری این محصول با هدف آشنایی با آخرین دستاوردهای صنعتی در این حوزه 23 مهر در شیراز برگزار می‌شود، گفت: این نمایشگاه با حضور جمع کثیری از تولیدکنندگان، تجار و بازرگانان همچنین شرکت‌های توانمند صنعتی داخلی در زمینه تولید انواع محصولات فرآوری شده از خرما برپا می گردد که فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکتهای فعال در این حوزه دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند.

جواد مرادپور با تاکید بر این مطلب که شرکت های فعال در این حوزه می توانند در این نمایشگاه با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری های آتی خود را هدایت کنند، خاطرنشان کرد: رونق تولید، حمایت از فعالان داخلی به ویژه تولید کننذگان محصولات مختلف از خرما و صنایع مرتبط مهمترین رویکرد برگزاری این نمایشگاه است.

وی یادآور شد: در این دوره نمایشگاه، بیش از85 مشارکت کننده در6000 هزار متر مربع فضا با 220 غرفه نمایشگاهی حضور خواهند داشت .

مرادپور خاطرنشان کرد : هزمان با این نمایشگاه هیات های تجاری از کشورهای پاکستان ، هند ، عمان ، روسیه ، قزاقستان ، ترکمنستان ، و تونس حضور خواهند داشت .

وی با یادآوری این مطلب که رایزنان و دبیران میزهای اقتصادی کشورهای پاکستان ، اندونزی و روسیه نیز از این نمایشگاه بهره مند خواهند شد گفت : همزمان با دومین نمایشگاه بین المللی خرما با همکاری سازمان جهاد کشاورزی فارس در محل سالن برگزاری همایش های اتاق بازرگانی شیراز کلاس های آموزشی با موضوعات اصلی در حوزه های باغبانی ، صادرات ، مدیریت محصول ، بهداشت ، فرآوری ، توسعه اقتصادی و ارقام تجاری و همچنین فناوری های نوین برای شرکت کنندگان در این نمایشگاه برگزار خواهد شد .

وی خاطرنشان کرد : شرکت کنندگان این نمایشگاه از استان های فارس ، بوشهر ، خوزستان، هرمزگان ، کرمان ، تهران ، آذربایجان شرقی و غربی ، خراسان رضوی ، اصفهان ، سیستان و بلوچستان و یزد می باشند .

مرادپور همچنین گفت : همزمان با این نمایشگاه از کتاب "از سیر تا پیاز خرما" نوشته دکتر رحمت اله حیدرپور رونمایی خواهد شد .

برچسب ها: خرما ، رشد ، فناوری ، نمایشگاه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار