در واکنش به گزارش روزنامه واشنگتن اگزمینر
رئیس‌جمهور آمریکا مجددا با انتشار پیامی توئیتری به موضوع «اوکراین گیت» پرداخت و مطرح شدن این مسئله را توطئه‌ای علیه خود دانست.
کد خبر: ۷۸۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ 09 October 2019

ترامپ: برنامه‌ای برای بدنام کردن من در حال اجراست

به گزارش تابناک دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتی مجددا به انتقاد از عاملان مطرح شدن  بحران «اوکراین گیت» شد.

وی با اشاره به گزارش منتشر شده در روزنامه واشنگتن اگزمینر نوشت: تازه مشخص شده است که فرد افشاگر (ماجرای تماس تلفنی ترامپ و ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین) با یکی از نامزد‌های دموکرات انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ «ارتباط کاری» داشته است. به عبارت دیگر او با کسی کار می‌کرده که علیه من وارد کارزار شده بود. چرا بازرس کل دستگاه اطلاعاتی این موضوع را گزارش نکرده است. این نشان می‌دهد که برنامه‌ای برای بدنام کردن من در حال اجراست.

هفته گذشته افشاگر ناشناس نهاد اطلاعاتی آمریکا اعلام کرد ترامپ در چندین تماس تلفنی با ولادیمیر زلنسکی، همتای اوکراینی خود خواستار تسریع تحقیقات درباره فساد مالی پسر جو بایدن، معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا شده است. او طی تماسی تلفنی در ۲۵ ژوئیه از رئیس‌جمهور اوکراین خواسته بود تا تحقیقات درباره فساد مالی جو بایدن و پسرش را تسریع بخشد. افشای این موضوع باعث شد دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا بار دیگر گزینه استیضاح را مطرح کنند. به دنبال این خبر، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد این مجلس بررسی رسمی استیضاح ترامپ را به اتهام نقض قسم خود آغاز می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار