رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سمنان:
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سمنان، گفت: انتقال انبارهای ضایعات شهر به شهرک بازیافت باهدف ارتقای سلامت و بهداشت شهری و با همکاری فرمانداری و دادگستری صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۷۸۶۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ 09 October 2019

تصاویر خبری استان سمنان با شبکه اطلاع رسانی مرآت

به گزارش تابناک محمد همتی  رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سمنان، بیان اینکه انبارهای ضایعاتی سمنان به شهرک بازیافت منتقل می‌شوند، تأکید کرد: فرمانداری و دادگستری در این طرح به شهرداری سمنان کمک می‌کنند اما ما معتقد هستیم که این اقدام برای ارتقای بهداشت عمومی می‌بایست تسریع شود.

وی بابیان اینکه ضایعات بعضاً امروز در فضاهای سبز و باغ‌های سمنان ریخته می‌شوند که این امر نامناسب است، تأکید کرد: باید از این سرمایه‌های عظیم خدادادی به‌خوبی نگهداری کرد.

انتقال ضایعات و بهبود سیمای شهری

عضو شورای شهر سمنان بابیان اینکه درصورتی‌که ضایعات به انبارهای مختص خارج شهر در شهرک بازیافت منتقل شود می‌توانیم شاهد بهبود وضعیت باغ‌ها و فضاهای سبز حومه سمنان باشیم، گفت: وجود نظارت بر عملکرد واحدهای فعال در بخش ضایعات می‌تواند انتقال ضایعات را تسریع کند.

همتی بیان کرد: جمع‌آوری همه واحدهای بازیافت از شهر و استقرار آن‌ها در شهرک بازیافت دارای مزیت‌های ویژه‌ای است که ازجمله آن‌ها بهبود سیما و منظر شهری را می‌توان نام برد.

وی بابیان اینکه وجود انبارهای ضایعات در سمنان قابل‌قبول نیست، تأکید کرد: هر چه سریع‌تر برای رسیدن به پایداری محیطی انتقال این انبارها به شهرک بازیافت منتقل شود

منبع : مرآت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار