مدیر بازرسی و نظارت اصناف سمنان:
مدیر بازرسی و نظارت اصناف سمنان با بیان اینکه عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور در صدر تخلفات لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار این استان است گفت: ۴۷۱ مورد بازرسی نوبه‌ای در طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار در سمنان انجام شد.
کد خبر: ۷۸۶۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ 09 October 2019
تصاویر خبری استان سمنان با شبکه اطلاع رسانی مرآت
 
به گزارش تابناک، مریم عرب مدیر بازرسی و نظارت اصناف سمنان گفت: طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار در استان سمنان به مدت یک ماه از تاریخ 15 شهریورماه امسال آغاز و تا روز گذشته یعنی 15 مهرماه ادامه داشت.

وی افزود: این طرح به‌منظور کنترل و آرامش بازار نوشت‌افزار از تمامی واحد‌های صنفی لوازم‌التحریر و عرضه نوشت‌افزار در استان سمنان انجام شد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: در بازرسی‌های انجام‌شده 96 پرونده تخلف از واحد‌های صنفی در حوزه لوازم‌التحریر در استان سمنان تشکیل و به تعزیرات ارسال‌شده است.

عرب با اشاره به اینکه 51 پرونده از این 96 پرونده تشکیل‌شده مربوط به شهرستان سمنان است افزود: بازرسی‌های نوبه‌ای و گشت‌های مشترک از سوی هشت اکیپ 2 نفره در دو نوبت صبح و عصر ساماندهی و برگزارشده است.

وی با اشاره به انجام 14 گشت مشترک اصناف با دیگر ارگان‌های نظارتی جهت بازرسی و نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها گفت: درمجموع در ایام اجرای تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی لوازم‌التحریر در استان سمنان 471 بازرسی نوبه‌ای انجام‌شده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان بیان داشت: بیشترین تخلفات انجام‌شده در این واحد‌های صنفی مربوط به عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور ثبت‌شده است.

منبع: مرآت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار