رئیس پلیس راه استان خوزستان خبر داد:
رئیس پلیس راه استان خوزستان از افزایش ۲۶۰ درصدی تردد خودروها نسبت به سال گذشته در جاده های استان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۷۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 13 October 2019

سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار کرد: کم کم به اوج ترافیک نزدیک می شویم هر چند که ما طرح ترافیک اربعین را از روز ۱۳ مهر آغاز و محدودیت‌هایی که نیاز بوده در مسیرهای اهواز به چذابه و اهواز به خرمشهر اعمال کرده ایم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک محورهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه روان ولی پر حجم است، افزود: در بعضی نقاط نزدیک پایانه ها مقداری ترافیک نیمه سنگین است که به حمدالله با استقرار نیرو این موضوع مدیریت شده است.

سرهنگ دولتشاهی در خصوص مراسم مشایه الحسین (ع)‌ که جمعیت چند هزار نفری پیاده روی می کنند،‌ بیان کرد: مراسم پیاده روی اربعین که از اهواز به سمت حمیدیه، سوسنگرد و چذابه در حال اجرا است، پلیس راه در نقاطی که نیاز بوده مستقر شدند و مسیرهایی که نیاز به ممنوعیت بوده مسدود کرده ایم تا بتوانیم ایمنی زائرانی که به صورت پیاده در حرکت هستند، تامین کنیم.

وی اضافه کرد: بر اساس آماری که تردد شمارها در جاده‌ها ثبت کرده‌اند،‌ تردد نسبت به سال گذشته بیش از ۲۰۰ تا ۲۶۰ درصد افزایش داشته که نسبت به روز گذشته ۲۶ درصد افزایش یافته و روز به روز در حال افزایش است که نشان دهنده استقبال زیاد زائران اربعین حسینی است.

رئیس پلیس راه استان خوزستان بیان کرد: ان شالله با همکاری همه همکاران نیروی انتظامی و سایر دستگاه ها بتوانیم تسهیلاتی ایجاد کنیم که زائران به راحتی تردد داشته باشند.

 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار