مدیرکل حمات از مشاغل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
مدیرکل حمایت از مشاغل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: انتخاب سهامدار جدید شرکت آذرآب با کسب نظر از شورای تامین استان مرکزی و شورای اسلامی کار این واحد صنعتی انجام خواهد شد
کد خبر: ۷۸۷۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸ 09 October 2019

انتخاب سهامدار جدید آذرآب با نظر شورای کار این شرکت انجام می شود

کریم یاوری روز چهارشنبه با حضور در اراک، در جمع کارگران شرکت آذرآب اظهار داشت: شرکت آذرآب یک بنگاه اقتصادی با ظرفیت‌های ارزشمند و بهره‌مند از نیروی مولد، کارگران و مهندسان ماهر است و کارگران این واحد صنعتی به دنبال انتخاب یک سهام‌دار دارای اهلیت هستند که این مساله هم اکنون در حال پیگیری است.

مدیرکل حمایت از مشاغل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به کارگران قول می‌دهم که تصمیم گیری در خصوص آذرآب حتما با حضور اعضای شورای اسلامی کار این واحد صنعتی انجام خواهد گرفت.

وی بیان کرد: اعضای شورای اسلامی کار آذرآب در روز‌های اخیر نیز به نمایندگی از جمع کارگران این شرکت در نشست بررسی شاخصه‌های سهامدار جدید آذرآب حضور داشته اند و شورای تامین استان نیز در راستای تحقق مطالبات کارگران و حمایت از رونق تولید و اشتغال، نمایندگان آذرآب را برای هم اندیشی دعوت کرده است.

مدیرکل حمایت از مشاغل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همچنین در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور مقرر شد که این واحد صنعتی بدون کسب نظر از شورای تامین استان مرکزی واگذار نشود.

گفتنی است کارگران شرکت آذرآب اراک طی چند روز اخیر خواستار تعیین تکلیف سهامدار این شرکت و پرداخت حقوق معوقه خود شده بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار