کد خبر: ۷۸۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷ 12 October 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس از گچساران، پیاده‌روی ساده و خالصانه و به قصد زیارت امام حسین (علیه‌السلام) مخصوص شیعیان نیست و بسیاری از اهل سنت نیز در این مراسم شرکت می‌کنند، همچنان که آمارها و گزارشات نیز مؤید این مطلب است.

مراسم پیاده‌روی اربعین هرگز نمایش اقتدار شیعه در برابر دیگر فرق اسلامی نبوده و نیست بلکه نمایش اقتدار جبهه‌ی حق در برابر ظلم جهانی و به نوعی تبلیغ به سوی وحدت است.

همزمان با برگزاری بزرگترین راهپیمایی جهان به سمت کربلای معلی زائران  حضور اهل سنت در این همایش عظیم بیشتر از سال‌های گذشته به چشم می‌خورد و مشاهده می‌شود به گونه‌ای که خواهران و برادران دینی اهل سنت دوشادوش شیعیان در راهپیمایی اربعین حسینی حضور گسترده ای دارند و می‌روند تا به این سیل خروشان بپیوندند.

براساس این گزارش، یکی از زائران اهل سنت که اهل سیستان و بلوچستان است و ساعتی را در موکب گچساران حضور یافته است در این خصوص می‌گوید: می رویم تا با وحدت در کنار هم دشمنان اسلام را نا امید کنیم.

وی ادامه داد: تلاش دشمن و فضا سازی آنها ما را باید هوشیارتر کند.

این زائر کربلای معلی گفت:  دشمن تنها هدفش نفاق و تفرقه است و ما آگاه‌تر از آنها هستیم و با حضورمان به آنها و تمامی استکبار جهانی ثابت خواهیم کرد وحدت شیعه و سنی در راهپیمایی بزرگ اربعین به اوج خواهد رسید.

وی عنوان کرد: امروز باید گفت پیاده روی بزرگ اربعین پیام‌های مختلفی در بعد سیاسی به جهانیان دارد و این حضور باشکوه اقتدار جهان اسلام را به رخ استکبار می‌کشد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار