معاون صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خبر داد:
کد خبر: ۷۸۷۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ 12 October 2019

انبار کالا - سمنان

کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان سمنان که در فرمانداری سمنان برگزار شد با اعلام این خبر گفت: تاکنون ۱۳هزار و ۴۰۵ انبار و مرکز نگهداری کالا در استان سمنان به ثبت رسیده است که بیشترین آن مربوط به واحدهای عمده و خرده فروشی اصناف است.
وی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت اجرای طرح سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا با بیان اینکه پیگیری و نظارت بر تکمیل فرآیند شناسایی انبارها در سطح استان بسیار حائز اهمیت و ضروری است اظهار داشت: از مجموع تعداد انبارهای ثبت شده در سامانه جامع انبارها ، تعداد ۸۸۹ فقره مورد تائید قرار گرفته و  ۹ هزار و ۶۱۶ مورد نیز در انتظار تائید و دو هزار و ۹۰۰ مورد نیز غیر فعال است.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: به منظور نظارت بر ثبت اطلاعات ورود و خروج بار به انبارها اطلاعات ثبت شده در سامانه انبارها صحت سنجی و پیگیری می شود و نظارت لازم بر تائید نهایی آنها توسط دستگاه های اجرایی صورت می گیرد.
یحیایی تصریح کرد: از مجموع انبارهای ثبت شده در سامانه، یک هزار و ۱۲۴ انبار مربوط به واحدهای صنعتی، دو هزار و ۳۰۱ انبار مربوط به واحدهای کشاورزی، یک هزار و ۴۶۰ انبار و مراکز نگهداری کالا، ۳۶۶ انبار مربوط به معادن، ۵هزار انبار مربوط به اصناف و مابقی بهداشتی و درمانی ، دامی و طیور و ...است.
وی با اشاره به ضرورت ثبت اطلاعات ورود و خروج کالا از انبارها و مراکز نگهداری کالا تصریح کرد: کلیه انباردارانی که در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا ثبت نام کرده اند موظف هستند با مراجعه به سامانه www.nwms.ir نسبت به ثبت اطلاعات ورود و خروج کالای خود به صورت مستمر اقدام کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار