کد خبر: ۷۸۷۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵ 12 October 2019

به گزارش تابناک سمنان، اکبر یوسف زاده رئیس هیأت والیبال شهرستان شاهرود با بیان اینکه سالن تختی شاهرود در اختیار هیأت والیبال قرار گرفته، اما استاندارد‌های لازم را ندارد، افزود: برای آموزش و تمرین والیبال امکانات بسیار با کیفیتی در شهرستان وجود دارد که علاوه بر تأمین نیاز استان از برخی استان‌های همسایه نیز شرایط بهتری دارد، اما برای برگزاری رقابت‌های کشوری محدودیت‌هایی وجود دارد.

او افزود: در سال‌های گذشته سوله‌هایی با کاربری ورزشی در شاهرود ساخته شده که بیشتر از ورزش حرفه‌ای برای رشته‌های همگانی مناسب است.

رئیس هیأت والیبال شهرستان شاهرود از حل مشکل سالن در آینده خبر داد و گفت: به کمک شرکت سیمان شاهرود و بر اساس مصوبه هیأت مدیره این شرکت به زودی ساخت سالنی استاندارد و چند منظوره برای ورزش‌های والیبال، بسکتبال و فوتسال آغاز می‌شود.

یوسف زاده نبود حامی مالی را یکی از نقاط ضعف شهرستان شاهرود در حوزه ورزش دانست و یادآور شد: اگر حمایت نهاد‌هایی همچون شهرداری و یا بخش خصوصی مانند شرکت سیمان نباشد ورزش شاهرود فلج می‌شود.

او با بیان اینکه فرستادن تیم‌ها به مسابقات در ورزش‌های گروهی به دلیل تعداد زیاد اعضا از ورزش‌های انفرادی هزینه بیشتری دارد، ابراز داشت: امسال در مدت ۲ ماه ۱۴ تیم رده‌های مختلف سنی والیبال شهرستان به مسابقات استانی فرستاده شدند و حدود ۳۰۰ میلیون ریال هزینه در بر داشت و یا برای حضور تیم والیبال شاهرود در لیگ ۲ هر سال یک میلیارد ریال هزینه می‌شود.

رئیس هیأت والیبال شهرستان شاهرود همچنین به آغاز تمرین‌های رده‌های سنی والیبال شاهرود برای شرکت در مسابقات اشاره کرد و افزود: این تیم‌ها به مدت ۹ ماه هر هفته تمرین می‌کنند تا برای اعزام به رقابت‌های مختلف استانی و کشوری آماده شوند.

یوسف زاده در خصوص برنامه‌های این هیأت در هفته تربیت بدنی نیز بیان کرد: مسابقات پیشکسوتان والیبال استان ابتدای آبان به میزبانی شاهرود برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار