‌ نماینده سقز و بانه:
نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس گفت: هم‌اکنون فاز نخست منطقه ویژه اقتصادی بانه آماده بهره‌برداری و واگذاری به سرمایه‌گذاران است.
کد خبر: ۷۸۸۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ 13 October 2019

به گزارش تابناک کردستان، محسن بیگلری در گفت‌وگو با تسنیم از بهره‌برداری از فاز نخست منطقه ویژه اقتصادی بانه خبر داد و اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی بانه و مریوان در دولت احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق تصویب شد اما متأسفانه مریوان به فراموشی سپرده شد.

 

وی در پاسخ به این سؤال که چطور منطقه ویژه اقتصادی بانه اجرایی اما مریوان تصویب نشد؟! گفت: بنده پس از تصویب این طرح، در صحن مجلس از نعمت‌زاده وزیر صمت وقت سؤال و خواستار اجرایی مصوبه شدم که پس از آن جلسه‌ای با حضور خود وزیر، زاهدی استاندار سابق و مسئولان مربوطه کردستان تشکیل و دستورات لازم داده شد.

 

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس تصریح کرد: خوشبختانه هم‌اکنون فاز نخست منطقه ویژه اقتصادی بانه آماده بهره‌برداری و واگذاری به سرمایه‌گذاران است.

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا زیرساخت‌های لازم منطقه ویژه اقتصادی بانه فراهم شده است، گفت: زیرساخت‌‌های آن تقریباً آماده است! زمانی‌که فاز نخست آن را واگذار کرده، برق و آب کافی بوده و آسفالت آن هم انجام شده است.

 

بیگلری افزود: از سرمایه‌گذاران دعوت می‌کنیم از فرصت و موقعیت مناسب منطقه ویژه اقتصادی بانه برای سرمایه‌گذاری استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار