کد خبر: ۷۸۸۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰ 13 October 2019

تابناک / مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: بارش شدید باران در گیلان راه ارتباطی ۳ روستا را قطع کرد و موجب رانش زمین و تخریب یک خانه شد.

رضا اسلامی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خسارات بارش شدید باران که از غروب دیروز در گیلان آغاز شد اظهار داشت: این بارش‌ها موجب قطع راه ارتباطی در 3 روستا، تخریب تعدادی پل و طغیان رودخانه‌ها شده است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به آبگرفتگی معابر و تخریب پل رودخانه کیارود املش افزود: بارش شدید باران راه ارتباطی روستاهای رودگوابر، گرکرود و گلستان‌سرای بخش رانکوه نیز شده است.

وی با بیان اینکه شدت گرفتن بارش از ساعت 2 بامداد امروز در شهرستان املش موجب وارد آمدن خسارات زیادی شده است گفت: این بارش‌ها موجب رانش زمین در ورودی روستای هلوسرای اولیا شد که طی آن یک خانه تخریب و یک خودرو نیز به زیر آوار رفت.

 

اسلامی حجم بارش باران در حوضه آبریز رودسر و املش را 200 میلی‌متر عنوان کرد و ابراز داشت: در تاسکوه ماسال به سمت ییلاق اولسبلانگاه، آبگرفتگی باعث مسدود شدن راه شده است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان خاطرنشان کرد: طبق گزارش‌های دریافتی بارش شدید باران موجب آبگرفتگی محور لنگرود-چمخاله و یک و نیم کیلومتر از معابر اصلی شهرستان‌های لنگرود و رودسر و شهر شلمان شده است.

وی از مردم خواست که از ترددهای غیرضروری در نقاط خسارت‌دیده خودداری کرده و در صورت ضرورت از توقف در حریم رودخانه‌ها بپرهیزند و ابراز داشت: بخشداران و دهیاران استان گیلان وظیفه دارند تا با تمام توان خود به کمک مردم بشتابند.

به گزارش تسنیم، بارش شدید باران موجب آبگرفتگی شدید در محله انارستان شهرستان املش و مسیر کمربندی املش به رانکوه نیز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار