نماینده ولی فقیه در استان سمنان تاکید کرد؛
آیت الله شاه چراغی گفت: خرید و فروش رای یک خیانت و گناه بزرگ است و بی طرفی استانداران در انتخابات یک ضرورت است.
کد خبر: ۷۸۸۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹ 14 October 2019

به گزارش تابناک سمنان: آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با جمال عرف، معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور  ضمن بیان اینکه خرید و فروش رای یک خیانت و گناه بزرگ است، گفت: استانداران باید بی طرفی را رعایت کرده و از کاندیدا‌ها فاصله داشته باشند.

او با اشاره به مهم بودن انتخابات، افزود: باید موضوع مهم اخلاق در انتخابات رعایت شود و به مردم و کاندیدا‌ها رعایت اخلاق توصیه شود.

نماینده ولی فقیه در استان از کاندیدا‌ها خواست: در اعلام برنامه‌های خود، از وعده‌های غیرعملی که به دور از اخلاق است پرهیز کنند.

آیت الله شاهچراغی از استاندار سمنان به واسطه همراهی و همدلی خوب و پیگیری امورات استان تقدیر و اظهار داشت: استاندار سمنان مورد اطمینان هستند و اطمینان داریم که انتخابات در استان ما به خوبی برگزار خواهد شد.

او با تقدیر و تشکر از وزیر کشور گفت: وزیر کشور تا کنون عملکرد مناسبی در انتخابات داشته است و در این زمینه بسیار خوب عمل کرده است.

جمال عرف، معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشورنیز در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: شرایط جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات آماده است.

او با بیان اینکه انتخابات باید در تراز جمهوری اسلامی برگزار شود و همراه با افزایش مشارکت مردم باشد افزود: انتخابات باید سالم و بی طرفانه و در شأن جمهوری اسلامی برگزار شود؛ و رئیس ستاد انتخابات کشور ادامه داد: ستاد انتخابات استان سمنان نیز تشکیل شده و شرایط و امورات مورد نیاز در استان جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات مهیا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار