تندگویان در گفتگو با تابناک:
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: قصد اصلی ما از این سفر به استان کرمانشاه اطمینان در فعالیت‌های تشکل‌ها بود که بتوانیم برنامه ریزی کنیم و تصمیمات لازم را بگیریم
کد خبر: ۷۸۸۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 14 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از برنا ،مهندس محمدمهدی تندگویان معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان در سفر به استان کرمانشاه اظهار کرد: سفر بنده به این استان، سفر رسمی و وظیفه‌ای ما نیست، زیرا ما در هر سفر استانی چند روز را برای بررسی‌های کامل مشکلات مربوط به حوزه خود اختصاص می‌دهیم.

تندگویان اضافه کرد: بحث انتخابات مجامع استانی برای ما بسیار مهم و حائض اهمیت است، در صورتی که در گذشته این مبحث زیاد مورد توجه قرار نگرفت ما سعی کردیم در این دوسال مدل نگرش کشور را نسبت به این موضوع تغیر دهیم. در ایران یک نهاد عمومی دولتی برای تشکل‌های ما شکل گرفت که این دستاورد با تغیر دولت‌ها به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد مگر اینکه همه جوانان نتوانند این جایگاه را حفظ کنند.

او افزود: بررسی‌های ما در حوزه‌ی انتخابات، این بار انتخابات کشوری با یک رویکرد متفاوت اجرا می‌شود و یک دستاورد کاملا مشخص خواهد داشت.

او بیان کرد: بحث انتخابات مجامع استانی برای ما بسیار مهم است. متاسفانه ما بخاطر مشکلات پیش امده در حوزه جوانان کوتاهی‌های را در چند استان انجام دادیم که متاسفانه برای استان کرمانشاه هم شکل گرفت برای همین حضور خود را در این استان‌ها برای نحوه عملکرد این مشارکت‌ها در بررسی انتخابات الزامی دیدیم.

تندگویان افزود: قصد اصلی ما در این استان اطمینان در فعالیت‌های تشکل‌ها بود که بتوانیم برنامه ریزی کنیم و تصمیمات لازم را بگیریم.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: ما می‌خواهیم در ساختار کشور به جوانان یاد بدهیم که مطالبات خود را در حضور هر کسی که هست به صراحت بیان کنند و در گفتن مطالبات خود جسارت داشته باشند.

منبع: برنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار