استاندار سمنان:
استاندار سمنان از وجود ۲ هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی در این استان خبر داد و گفت: کمبود آب و عدم فرآوری ۲ مشکل عمده معادن استان سمنان است.
کد خبر: ۷۸۸۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸ 14 October 2019

تصاویر خبری استان سمنان با شبکه اطلاع رسانی مرآت

به گزارش تابناک سمنان : علیرضا آشناگر شامگاه گذشته در نشست اقشار، معتمدین، فعالان سیاسی و اجتماعی و نهادهای مدنی استان سمنان اظهار داشت: سمنان استانی صنعتی است و در زمینه ایجاد اشتغال به موفقیت های بسیار خوبی نیز دست یافته است.
وی با اشاره به وجود 2 هزار و 200 واحد صنعتی و 600 واحد معدنی در استان سمنان گفت: کمبود آب و عدم فرآوری تولیدات معادن این استان از جمله مشکلاتی است که استان سمنان در بخش معادن با آن مواجه است.
ورزقان به قطب صنایع معدنی کشور تبدیل می شود
11 محدوده معدنی امیدبخش در استان اردبیل شناسایی شد
وزیر صنعت: اکتشاف، استخراج و فرآوری صنایع معدنی گسترش می یابند
استاندار سمنان وضعیت این استان را در حوزه پرداخت تسهیلات، پرداخت سرمایه در گردش و پرداخت تسهیلات روستایی و مشاغل خانگی بسیار خوب ارزیابی کرد و به توفیقات حاصل شده در این زمینه ها اشاره کرد و گفت: مشکلات پرداخت سرمایه در گردش معادن و کارگاه ها در اسرع وقت حل وفصل می شود.
محدودیتی درباره پرداخت سرمایه در گردش در استان سمنان وجود ندارد
استاندار سمنان افزود: در سال گذشته به میزان یک هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش در استان پرداخت شده است و امسال نیز در این خصوص هیچ گونه محدودیتی در استان وجود ندارد.
آشناگر گفت: استان سمنان در حوزه کشاورزی و تولید برخی محصولات نظیر پسته، انگور، انار در رتبه های نخست کشوری قرار دارد و این در حالی است که 34 درصد از پهنه این استان در کویر مرکزی واقع شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار