فعال سیاسی گفت: انتخابات به شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان محول شده و کار ساماندهی جریان اصلاحات تاکنون انجام شده است.
کد خبر: ۷۸۸۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶ 15 October 2019

انتخابات به شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان محول شده است/ مشکلات شورای عالی بررشی شده اند

به گزارش تابناک سمنان یدالله طاهرنژاد رئیس ستاد انتخاباتی حزب کار گزاران سازندگی درمورد ورود نهاهای اصلاح‌طلب به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تاکنون شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان کار ساماندهی این جریان در انتخابات را انجام داده است.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب در واکنش به اظهارات کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار مبنی بر عدم تصمیم‌گیری درباره ورود شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان به انتخابات، گفت: درباره ورود و عدم‌ورود شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان به انتخابات، رئیس شورای عالی باید اعلام موضع کند، زیرا او سخنگوی این نهاد است.

طاهرنژاد ادامه داد: تا جایی که من اطلاع دارم انتخابات به شورای عالی محول شده است، شاید آقای کمالی تصور کرده که قرار است درباره این موضوع بازنگری شود و من تاکنون به این نتیجه نرسیده‌ام که بازنگری در شورای هماهنگی انجام شود.

او درباره انتقادات برخی اصلاح‌طلبان به شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان و لزوم تغییرات در نحوه تصمیم‌گیری این نهاد برای انتخابات گفت: در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان نقدهایی که به این نهاد شده بود مورد بررسی قرار گرفت و آسیب‌شناسی خوبی در حد مقدورات انجام شد، به طور کلی کار تشکیلاتی همیشه نقص‌هایی دارد که به مرور زمان باید برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار