معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت که باتوجه به پیش بینی هواشناسی در فصل پاییز باید تمام امکانات و تجهیزات شهرها برای مقابله با سیلاب احتمالی آماده شود.
کد خبر: ۷۸۸۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴ 15 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ علی درویش پور در نشست هم اندیشی شهرداران البرز افزود: بر این اساس باید اقدامات پیشگیرانه از جمله لایروبی رودخانه ها و مسیل ها هرچه سریع تر اجرایی شود.

وی ادامه داد: شهرداری ها باید پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز از حوادث احتمالی در این بخش جلوگیری کنند.

درویش پور گفت: اجرای طرح بازآفرینی بافت های فرسوده  از جمله مباحث بسیار مهمی است که مورد تاکید رئیس جمهور بوده و باید برای بهبود در مدیریت شهری از ظرفیت بخش خصوصی بطور مطلوب استفاده کرد. 

وی خاطرنشان کرد: شهرداران باید در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی نسبت به اجرای پروژه های شهری اهتمام جدی داشته باشند.  شکوفایی استان البرز در گرو یکپارچگی کارکردی است که تنها در سایه تعامل دستگاه های اجرایی میسر می شود. 

معاون استاندارالبرز تاکید کرد:  جایگاه شهرداران به عنوان مدیران حوزه شهری  مهم و ارزنده ای است چرا که بیش از ۹۲درصد جمعیت البرز شهر نشین هستند بنابراین بیشتر مطالبات مردمی در حوزه خدمات شهری است. 

وی گفت: باتوجه به انتخابات پیش رو شهرداران با تمام امکانات و تجهیزات نسبت به برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات و مشارکت حداکثری مردم اهتمام جدی داشته باشند و از هر هرگونه فعالیت سیاسی در انتخابات اجتناب کنند.

درویش پور افزود: پرداخت عوارض و مالیات معادن البرز از جمله اقدامات در حال پیگیری است و باید برای حل مشکلات و چالش های پیش رو راهکارهای کارآمد ارائه داد.

استان البرز دارای ۱۸ شهر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار