فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: طرح تخصصی انتظامی ترافیکی اربعین در این استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۷۸۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳ 15 October 2019

فرمانده انتظامی سمنان

به گزارش تابناک سمنان: سرهنگ عبدالله حسنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این طرح در ایام اربعین نیروهای پلیس در موکب‌های بین راهی و همچنین در محورهای مواصلاتی استان سمنان استقرار می‌یابند.

وی با اشاره به لزوم تامین امنیت زوار خاطرنشان کرد: این طرح با هدف پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه در استان سمنان اجرایی می‌شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان در پاسخ به پرسشی در خصوص دیگر اقدامات نیروی انتظامی استان در حوزه اربعین از اعزام 21 تیم خودرویی و موتوری به مرزهای مهران و خسروی خبر داد و خاطرنشان کرد: این تیم ها شامل نیروهای پلیس راه، یگان امداد و همچنین گشت موتوری هستند که در مرزهای مهران در استان ایلام و مرز خسروی در استان کرمانشاه مستقر شدند.

وی همچنین از آماده باش یگان‌های ویژه خبر داد و افزود: در صورت نیاز این نیروها نیز به مرزها اعزام می شوند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه زائران زیادی از محورهای مواصلاتی عازم مراسم معنوی اربعین حسینی هستند از افزایش گشت ترافیکی در محور تهران مشهد برای پیشگیری و کاهش سوانح ترافیکی در این محور خبر داد.

حسنی به دیگر اقدامات نیروی انتظامی استان سمنان برای ارائه خدمات بیشتر به زائران اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: نظارت بر پایانه‌ها و همچنین آموزش رانندگان اتوبوس‌ها از دیگر اقداماتی که انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار