حجت‌الاسلام محمدجواد فاطمی‌نسب در گفتگو با تابناک:
امام جمعه سرپل ذهاب گفت:حضور مردم در روزاربعین باعث برداشتن میوه شیطنت و فتنه ها شده چنان که این فتنه اخیر در دولت عراق شکل گرفت به برکت حضور به موقع مرجعیت دینی و برکت زوار و مسئولین این شیطنت خنثی شد ودر آینده نزدیک شاهد این هستیم که همه زوار در نهایت سلامت در این اجتماع بزرگ حضور پیدا خواهند کرد.
کد خبر: ۷۸۸۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 15 October 2019

حجت‌الاسلام محمدجواد فاطمی‌نسب در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت:به فضل خدا و عنایت الهی مرز خسروی بعد از چند سال بر روی زوار آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام بازگشایی شد و مردم مشتاقانه منتظر چنین روز و چنین ایامی بودند.

وی خاطر نشان کرد:سیل عظیمی از زوار از اکثر نقاط کشور برای رفتند به عتبات و عالیات از مرز خسروی خارج میشوند.

امام جمعه سرپل ذهاب تصریح کرد: علی رقم مشکلاتی که گاها از طرف دولت عراق هست و با توجه به قدمت مرز خسروی و نگاه ویژه ای که مردم به کل این مرز دارند امروز شاهد این هستیم که در شهرستان قصرشیرین جمعیتی از زوار جمع شدند و بی صبرانه منتظر عبور هستند .


به گفته این روحانی،با توجه به نزدیکی  شهرستان سرپل ذهاب به قصرشیرین و نداشتند فاصله زیاد ازهم بسیاری  از زوار در سرپل ذهاب اسکان پیدا میکنند .

فاطمی نسب افزود: به صورت خودجوش در شهرستان موکب هایی  برای خدمات رسانی به زوار راه اندازی شده و مردم سرپل ذهاب تلاش میکنند به زائرین آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام خدمت کنند .

وی ابراز داشت:بزرگترین گردهمایی مذهبی دنیا در روز اربعین به فضل خداوند در کنار مزار شریف امام حسین  اتفاق مهمی است که در جهان اسلام رخ داده است و دشمن از این میترسد پایه های مبین اسلامی با این حرکت مردمی ایشالله به سمتی حرکت میکنیم که مقدمات ظهور آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به وسیله همین حرکتها میشود .

وی گفت:در روز اربعین ندای مظلومیت امام حسین علیه السلام و شعار و اهداف و فلسفه قیام امام حسین علیه السلام به گوش دنیا میرسد  وچه فرصتی به این بزرگی  و به این عظمت بیان شعارو فلسفه قیام امام حسین علیه السلام در آینده از کشورهای آمریکایی اروپایی و آفریقایی زوار به سمت عراق کربلا خواهد آمد .

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب اذعان داشت:در آخر الزمان ندای امام حسین علیه السلام و شخص امام حسین علیه السلام به تمام دنیا معرفی‌می شودو امروز فرصتی است برای معرفی امام حسین علیه السلام به تمام دنیا امیدواریم که مسئولین  ما تمام تلاش خود را برای آماده سازی زیر ساختهای آماده کنند و از حمایت دولت عراق تشکر می کنیم زیرا میزبانی خوبی برای این رویداد بزرگ بوده اند.

فاطمی نسب در پایان از مردم سرپل ذهاب و قصرشیرین و مردم استان کرمانشاه  خواست تآ قدر این لحظات را بدانند و با آغوش باز همچون سالهای گذشته پذیرایی زوار اربعین باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار