رئیس هیئت دوومیدانی استان لرستان:
رئیس هیئت دوومیدانی استان لرستان گفت: حمایت حدادی از من در قبال رفتار ناپسند مهاجر شجاعی باعث دلگرمی مان شد.
کد خبر: ۷۸۸۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ 16 October 2019

حمایت احسان حدادی باعث دلگرمی مان شد

تابناک سمنان: سیاوش سپهوند رئیس هیئت دوومیدانی استان لرستان درباره اظهارات احسان مهاجر شجاعی در برنامه تلویزیونی مبنی بر تسلط نداشتن سپهوند به زبان انگلیسی و حمایت احسان حدادی از رئیس هیئت دو و میدانی استان لرستان اظهار کرد: احسان حدادی بزرگ بود و بزرگ تر شد و من به عنوان رئیس هیئت دوومیدانی استان لرستان کمال تشکر را از احسان حدادی دارم که او درباره برگزاری مسابقات کشور، اردوی تیم ملی و تجهیز زیرساخت استان لرستان از ما حمایت کرد و این موضوع باعث دلگرمی مان شد. من به عنوان عضو کوچکی از جامعه دوومیدانی لرستان احساس کردم که ما از یک خانواده هستیم، اما بعضی‌ها برای بزرگ شدن پای دیگران را می‌شکنند، این طوری انسان‌ها بزرگ نمی‌شوند. از حمایت احسان حدادی تشکر می‌کنم و او از لحاظ سنی و جایگاهی بزرگ‌تر از من است و رفتار نسنجیده احسان مهاجر شجاعی را در برنامه تلویزیونی مورد نقد قرار داد.

احسان مهاجر شجاعی یک دقیقه کار اجرایی در دوومیدانی نکرده است  

او ادامه داد: مهاجر شجاعی چه کار‌هایی برای دوومیدانی لرستان انجام داده است؟ چه زمانی که ورزشکار بوده است و چه موقعی که مسئولیت داشت. مهاجر شجاعی هیچ کار اجرایی را نداشته است و او به عنوان کسی که ادعای بزرگ بودن دارد یک دقیقه کار اجرایی در هیئت‌های استان‌ها انجام نداده است و جالب اینجاست که او متن  انگلیسی را از روی یک برگه می‌خواند. در مجموع فرق ما با ژاپنی‌ها این است که آن‌ها همدیگر را تشویق می‌کنند تا رشد کنند، اما ما آن قدر با کسی که دارد موفق می‌شود می‌جنگیم که شکستش بدهیم. عملکرد من مشخص است و از احسان حدادی کمال تشکر دارم که باعث شد هیئت دوومیدانی لرستان با قدرت ادامه بدهد.

رئیس هیئت دوومیدانی استان لرستان گفت: من با صداقت کار کردم و علاوه بر احسان حدادی خیلی از روسای هیئت‌ها تماس گرفتند و از من حمایت کردند و گفتند که مهاجر شجاعی  شخصیت درست و حسابی ندارد. حدادی قدر زحمات مرا می‌داند و بزرگ دوومیدانی کشورمان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار