معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان:
به گزارش تابناک سمنان: حشمت‌الله عسگری با اشاره به تلاش مجموعه استان برای جذب سرمایه‌گذران و واگذاری برخی پروژه‌ها در بخش گردشگری گفت: اولویت با سرمایه‌گذران بومی است.
کد خبر: ۷۸۹۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ 16 October 2019

در جلسه ای که امروز صبح برگزار شد معاون استاندار سمنان حشمت‌الله عسگری بیان کرد: در بحث جذب سرمایه‌گذاران و حمایت از طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری، اولویت با سرمایه گذاران بومی است و لذا باید همه کمک کنند تا ملاحظات اجتماعی و موانعی که بر سر راه آنها قرار می‌گیرد، برطرف شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان: گردشگری را به عنوان یکی از هشت اولویت اصلی استان نام برد و افزود: یکی از کمبودهای بخش گردشگری، نبود یک برنامه مدون و منسجم بود، لذا جهت تحقق این مهم تعدادی طرح پیشران برای تحریک، توسعه و ارتقاء گردشگری در نظر گرفته شد و هدفمند کردن بودجه های بخش گردشگری در جهت ایجاد تحرک قابل قبول در بخش زیربنایی و تامین مالی سرمایه گذاری از اهداف این جلسه است.

وی بر لزوم تسریع در اجرایی شدن این پروژه‌ها تاکید و خاطرنشان کرد: ارائه یک برنامه عملیاتی و تدوین اولویت زمان‌بندی شده یکی از ضروریاتی است که باید در استان مورد توجه قرار گیرد.

وی بر لزوم توجه به طرح‌ها و پروژه‌های پیشران و محرک بخش گردشگری تاکید کرد و گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید راهکاری را در نظر بگیرد تا جهت‌گیری برنامه‌های مالی حوزه گردشگری در شهرستان‌های استان در راستای اجرای این طرح‌های پیشران و محرک باشد.

حشمت‌الله عسگری  در پایان سخنان خود با بیان اینکه وجود طرح جامع در خصوص گردشگری در استان یکی از الزامات اصلی و مهم است افزود: باید دغدغه‌های سرمایه گذاران بخش گردشگری استان از سوی گروه راهبردی طرح‌های پیشران و محرک استان به صورت جدی واکاوی و رفع شوند تا زمینه رونق صنعت گردشگری در استان سمنان نیز فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار