ارائه خدمات بهداشتی به ۴۰۰۰ مددجوی استان
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان از ارائه خدمات بهداشتی و پیشگیری از بیماری به ۴۰۰۰ نفر از مددجویان این استان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ 16 October 2019

1

به گزارش تابناک سمنان: سیده فاطمه تقوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح بهداشتی و پیشگیری از بیماری ها برای چهار هزار نفر از مددجویان کمیته امداد استان سمنان شامل آموزش بهداشت و پیشگیری از بیماری در شش ماهه اول امسال در مناطق محروم استان سمنان ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه در بخش بهداشت با توجه به اهمیت بحث پیشگیری و با عنایت به اینکه امروزه از بهداشت به ‌عنوان یکی از شاخص‌های زیربنایی در توسعه جوامع بشری یادشده است خاطرنشان کرد: کمیته امداد این استان سعی دارد تا با سرمایه‌گذاری و مداخله در طرح‌های بهداشتی، نسبت به کاهش استهلاک و افزایش بهره‌وری در سه بخش نیروی انسانی، سرمایه و زمان اکمک کند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان افزود: طرح بهداشتی و پیشگیری برای چهار هزار نفر از مددجویان کمیته امداد استان سمنان شامل آموزش بهداشت و پیشگیری از بیماری در تمامی مناطق محروم استان سمنان اجرا شده است.

تقوی یادآور شد: این طرح ها در قالب هدایا بهداشتی، سبد بهداشتی خانوار، توزیع سبد غذائی، بهسازی محیط‌های خودکفایی، ارزیابی سلامت زنان، طرح‌های غربالگری، توزیع بروشور بهداشتی، مجریان بهداشت سلامت سالمندان و بهداشت در مناطق محروم اجرایی شده است.

وی با اشاره به حمایت این دستگاه حاکمیتی از کودکان خانوارهای کمتر برخوردار و محروم خاطرنشان کرد:  ۹ هزار و ۵۰۰ سبد غذایی بین یک هزار و  ۶۱۵ نفر از کودکان دارای سوء تغذیه و مشمول طرح بهبود تغذیه و مادران باردار و شیرده مشمول در نیمه نخست سال جاری توزیع‌شده است و سرانه دریافتی هر کودک در این طرح ماهانه بیش از ۹۰ هزار تومان است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار