مدیرکل پزشکی قانونی استان:
به گزارش تابناک سمنان : مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: آمار نزاع تابستان امسال در شهرستان دامغان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۲۶ درصدی همراه بود.
کد خبر: ۷۸۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳ 16 October 2019

نزاع در دامغان ۲۶ درصد افزایش یافت

مهدی نوروزی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در سه ماه دوم سال گذشته ۱۹۷ مورد پرونده نزاع مربوط به شهرستان دامغان در پزشکی قانونی تشکیل شد که این رقم در مدت مشابه امسال به ۲۴۹ مورد رسید.
وی به کاهش ۴۰ درصدی آمار حادثه کار جرحی در شهرستان دامغان اشاره کرد و گفت: حوادث کار جرحی در دامغان در تابستان سال گذشته ۱۵ مورد بود که این رقم امسال به ۹ مورد رسیده است. 
نوروزی اظهار داشت: حادثه کار فوتی در سه ماهه دوم امسال در دامغان ۲ مورد بود، در حالی که این حادثه در سال گذشته، یک مورد بوده است. 
وی با اشاره به افزایش ۵۳ درصدی تصادف‌های جرحی در تابستان امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ادامه داد: در تابستان سال ۹۷ تشکیل پرونده در پزشکی قانونی برای حوادث جرحی ناشی از تصادف رانندگی ۲۱۹ مورد بود که این رقم امسال به ۳۳۴ مورد رسید.
نوروزی اضافه کرد: تصادف‌های منجر به فوت در سه ماه دوم ۹۷،  ۱۲مورد بود که این آمار در مدت مشابه سالجاری به ۲۸ مورد رسید. 
وی به افزایش هشت درصدی معاینه های بالینی در دامغان اشاره و تصریح کرد: معاینه های بالینی سه ماه دوم سال گذشته ۸۱۷ مورد بود که این آمار در سه ماه دوم ۹۸ به ۸۸۲ مورد رسید.
مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: مجموع معاینه‌های اجساد در سه ماه دوم سال گذشته در شهرستان دامغان، ۱۵ مورد بود که این رقم در تابستان امسال با ۱۴۰ درصد افزایش به ۳۶ مورد رسید.
در تابستان امسال، یک مورد غرق شدگی در شهرستان دامغان رخ داده است.
شهرستان دامغان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان و بیش از ۹۵ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار