دستورالعملی برای پوشش بازیگران تهیه می‌شود
کد خبر: ۷۸۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸ 16 October 2019

دستورالعملی برای پوشش بازیگران تهیه می‌شود

به گزارش تابناک سمنان: مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی در پاسخ به این سوال که آیا سازمان سینمایی تا به امروز برنامه ای برای ساماندهی پوشش بازیگران داشته است، گفت: طبیعی است که هر حرکت خلاف عرف پذیرفته نیست حالا چه مورد اخیری که بازیگران مطرح در تلویزیون بودند و یا سینما، فرقی نمی‌کند.

وی افزود:قرار است با همکاری دستگاه‌های ذیربط و خانه سینما دستورالعملی تهیه کنیم که البته  آقای طباطبایی نژاد هم اشاره‌ای داشتند تا چهره‌های هنر‌ی و سینمایی و تلویزیونی یا ورزشکار که در مراسم‌ و برنامه‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند اصول‌ و چارچوب‌ها را رعایت کنند تا از خودشان صیانت شود.

او درباره اینکه آیا تا به حال  در وزارت ارشاد یا حوزه سینما این دستورالعمل را داشته ایم یا خیر، گفت:تاکنون دستورالعملی نداشتیم اما به سرعت در حال آماده شدن است و فکر می‌کنم تا هفته آینده آماده و قاعدتا ابلاغ شود.

نجفی در پاسخ به این سوال که مشخصا این نظام نامه چه مختصاتی دارد و ضمانت اجرایی آن به چه صورت است و بناست متولی اجرایی آن چه کسی باشد و صرفا جنبه مشورتی دارد یا واقعا اجرایی می‌شود، بیان کرد:جزئیات آن بعد از آمادگی اعلام می شود اما در مراسم‌های سینمایی و نمایشی که برای تبلیغات فیلم‌ها برگزار می‌شود، طبیعتا برگزارکننده متعهد می‌شود تا اصول  و چارچوب‌هایی را رعایت کند و شاهد موارد این چنینی نباشیم.

وی در خصوص اینکه ممکن است به سمت استفاده از لباس‌هایی واحد برویم تا در مراسم‌ها از آن‌ها استفاده شود،گفت:خیلی خوب است که به این سمت برویم. خود ما در چند سال اخیر و در جشنواره فجر درخواست کردیم که مانند خیلی از رویداد‌های معتبری که در جا‌های دیگر اتفاق می‌افتد و برگزار می‌شود عوامل با لباس رسمی حضور پیدا کنند تا شان مراسم و افراد حفظ شود. اگر این اتفاق بیفتد و به این سمت برویم، فکر می کنم اتفاق مبارکی خواهد بود.

نجفی درباره اینکه آیا می‌توانیم امیدوار باشیم که در جشنواره فجر امسال شاهد این حواشی نباشیم، بیان کرد:ان شاءالله، ضمن اینکه طباطبایی نژاد هم اشاره‌ای داشتند و البته در جشنواره فجر گذشته که دوره سی و هفتم آن سپری شد نسبت به سال‌های قبل خیلی کمتر شاهد چنین مواردی بودیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار