وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان با انتشار پستی در توئیتر به ادعای صادق زیباکلام، واکنش نشان داد.
کد خبر: ۷۸۹۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹ 16 October 2019

پاسخ توئیتری آذری جهرمی به زیباکلام + عکس

به گزارش تابناک سمنان: محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به ادعای صادق زیباکلام، در توئیترش خطاب به او نوشت:

"جناب زیباکلام بزرگوار، از شما انتظار ندارم که به سرود ملی توهین شود و لبخند بزنید. خواهشا فوتبال را سیاسی نکنید، اشاره من به تیم فوتبال بود نه مردم. بازیکنانی که اسائه ادب را آن‌ها قبل از تماشاگران آغاز کردند. شاید برای برخی سخت باشد، اما پیوند ملت‌ها محکمتر از همیشه است، تفرقه ممنوع!"

پاسخ توئیتری آذری جهرمی به زیباکلام + عکس

پس از پایان دیدار شب گذشته دو تیم فوتبال ایران و بحرین، آذری جهرمی که علاقه زیادی هم به ورزش فوتبال دارد، در توئیترش نوشت:

"به علیرضا بیرانوند زنگ زدم. خسته نباشید گفتم. افتخارآفرینی‌هایشان را در جام جهانی یادمون نرفته، زمانی‌ که این تیم‌های دوزاری به گرد پای آن‌ها هم نمی‌رسیدند. این بازی فراموش می‌شود، اما بی‌ادبی به سرود ملی ایران نه! دل‌گرمی تیم ملی باشیم."

این مطلب آذری جهرمی، واکنش توئیتری صادق زیباکلام، کارشناس مسائل سیاسی را در پی داشت؛ او در بخشی از این توئیت خطاب به وزیر ارتباطات نوشت: از شما انتظار نمی‌رفت که بر امواج نژادپرستی علیه اعراب سوار شوید.

شب گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان در سومین بازی‌اش در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین در ورزشگاه ملی منامه به مصاف تیم ملی بحرین رفت؛ این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود بحرین به پایان رسید؛ اما اتفاقی که بیش از نتیجه موجب ناراحتی مردم کشورمان شد، اقدام ناشایست تماشاگران بحرینی به هنگام پخش سرود ملی کشورمان بود.

زمان انجام مراسم اولیه و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، هواداران بحرین به جای آنکه سکوت کنند به تشویق تیمشان  و هو کردن پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار