رئیس اداره پست دامغان خبرداد؛
سعیدی بابیان اینکه تلاش شد تا گذرنامه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مردم تحویل داده شود، گفت: ۷۰۰ جلد گذرنامه ویژه ایام اربعین در دامغان توزیع شد.
کد خبر: ۷۸۹۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ 17 October 2019

به گزارش تابناک سمنان: غلامحسین سعیدی  رئیس اداره پست دامغان ضمن بیان اینکه امسال ۷۰۰ جلد گذرنامه ویژه ایام اربعین در دامغان توزیع‌شده است، گفت: تلاش شد تا گذرنامه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست مردم برسد کارکنان شرکت پست حداکثر همت و تلاش خود را به کار بستند تا کار همشهریان تسریع یابد.

او ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۸۰۰ مرسوله پستی از این شهرستان به خارج از کشور ارسال‌شده است، افزود: این تعداد مرسوله پستی به کشور‌هایی نظیر انگلستان، آلمان، فرانسه، آمریکا و ایتالیا توسط شهروندان دامغانی ارسال شد.

رئیس اداره پست دامغان بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۶ هزار و ۳۰۳ فقره مرسوله پستی از طریق دفاتر قبول و باجه‌های پیشخوان پستی در سطح شهرستان خارج و ارسال‌شده است، ابراز داشت: در این شهرستان ۲۲ دفتر (آی سی تی) روستایی و هفت نمایندگی قبول و توزیع مرسولات پستی وجود دارد که به شهروندان در بخش‌های مختلف خدمات پستی ارائه می‌دهند.

سعیدی ضمن بیان اینکه مرسولات واردشده به دامغان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست همشهریان دامغانی می‌رسد، در ادامه تصریح کرد: طی شش‌ماهه نخست سال جاری ۱۳۰ هزار و ۵۱۶ فقره مرسوله پستی به شهرستان دامغان وارد و توزیع‌شده است.

او ضمن بیان اینکه برای نخستین بار در شهرستان دامغان درگاه باجه قبول درگوشی‌های اندروید باهدف پاسخگویی به مکاتبات شهروندان با شرکت آب منطقه‌ای سمنان طی عقد قرارداد فی‌مابین این شرکت با اداره کل پست استان سمنان اجرا شد، افزود: کار این درگاه ثبت‌نام برای حفر چاه با وارد شدن در سامانه (ساماب) است که اداره پست دامغان نیز در این زمینه خدمات لازم را به متقاضیان و مراجعه‌کنندگان در محل اداره و دفاتر پستی موجود شهرستان ارائه می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار