سه طرح ورزشی با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در دانشگاه دانشگاه به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۷۸۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ 17 October 2019

3 طرح ورزشی دانشگاه سمنان به بهره‌برداری رسید

به گزارش تابناک سمنان: معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ظهر امروز برای افتتاح زمین چمن مصنوعی، پیست دوچرخه‌سواری و خانه دارت میهمان دانشگاه سمنان بود و این طرح‌ها را به بهره‌برداری رساند.

زمین چمن مصنوعی دانشگاه در سرای دانشجویی فرزانگان یکی از این طرح‌ها بود که با مشارکت دانشگاه سمنان و سازمان امور دانشجویان با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال و در ابعاد 40*20 به بهره‌برداری رسید.

پیست دوچرخه‌سواری در حاشیه مجتمع فرزانگان طرح دیگری بود که با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان افتتاح شد.

این طرح با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 400 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید و دانشجویان دختر دانشگاه از آن بهره‌مند می‌شوند.

خانه دارت هم دیگر طرح ورزشی دانشگاه سمنان بود؛ تمرکز بر فضاهای ورزشی زودبازده با رویکرد سوق‌دهی جوانان دانشجو به سمت ورزش و غنی‌سازی اوقات فراغت آنان از اهداف اجرای طرح‌های ورزشی در دانشگاه سمنان عنوان شده است.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم علاوه بر افتتاح این طرح‌ها، از دیگر طرح‌های ورزشی در دست اجرای این دانشگاه شامل سالن تیراندازی، زمین والیبال ساحلی و سالن ورزشی فرزانگان هم بازدید کرد و در جریان روند ساخت آنها قرار گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار