کد خبر: ۷۸۹۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵ 19 October 2019

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ با نزدیک شدن به انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی نمایندگان فعلی و کاندیداهای احتمالی ، بیشتر فعالیت‌های خود را با نگاه به انتخابات پیش رو تنظیم کرده و اقدامات آنان کم و بیش «رنگ و بوی» انتخاباتی به خود گرفته است.
با رصد اخبار در فضای مجازی متوجه افزایش بی‌سابقه فعالیتهای بسیاری از نمایندگان که در طول دوران نمایندگی به هر‌ دلایلی بی حرکت بودهاند خواهیم شد، افرادی که در انتخابات گذشته و سالهای قبل با استراتژی متفاوت عمل می‌کردند اما در حال حاضر و از مهرماه به بعد با استراتژی جدید و برنامه‌ریزی شده نسبت به سالهای قبل آماده انتخابات می‌شوند.
خیلی زودتر از آن زمانی که مردم حتی فکرش را هم می‌کردند شروع به فعالیتهای انتخاباتی خود کرده‌اند، فعالیت‌هایی مانند: شرکت در جلسات مختلف، دیدار با اقشار مردم و مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای حل مشکلات زمین مانده، دیدار با وزرا و معاونین رئیس جمهور و ...
سؤال اینجاست آیا این رفتارهای جدید به دلیل ترس از انتخابات پیش رو است؟! آیا در اتاق فکر خود و با تحلیلهای صورت گرفته وضعیت را متفاوت از آن چیزی که در گذشته بوده می‌بینند!؟ آیا ترس از این دارند مردم هوشیار تر از گذشته شده و انتخاب‌های متفاوتی در راه است ؟! آیا ترس از شروع شدن عصر جدیدی در فضای سیاسی استان است !؟
باید دید این استراتژی به کاربرده شده از سوی برخی نمایندگان جواب خواهد داد و یا اینکه مردم بازی آنها را به هم زده و علیرغم خیلی از پیش بینی ها نتیجه غیر قابل پیش بینی را رقم خواهند زد !
برخی‌ دیگر از‌ کاندیدهای عزیز‌ به خاطر ترس از‌ رد صلاحیت به صورت چراغ خاموش و به دور از هر‌ هیاهو در حال فعالیت و رأی جمع کردن هستند.
همه موارد بالا و احتمالات موجود نشان از این است که هرمزگان در انتخابات پیش رو “آبستن حوادث غیر قابل پیش بینی” خواهد بود.
این مشارکت حداکثری با وجود اطمینان به یک انتخابات سالم صورت خواهد گرفت، انتخابات سالمی که با عمل به قانون از سوی مجریان و ناظران پدیدار می شود و نه آنکه هنوز چند ماه مانده به انتخابات گاهاً همراهی مسئولان ارشد استانی همچون استاندار با بعضی ازنمایندگان فعلی در جلسات انتخاباتی و در‌ سفرهای شهرستانی مشاهده شود.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار