داود فیض رئیس بنیاد نخبگان استان سمنان بیان کرد:
به گزارش تابناک سمنان: رئیس بنیاد نخبگان استان سمنان گفت:شناسایی، حمایت و هدایت و بکارگیری نخبگان از ارکان وظایف اصلی بنیاد نخبگان در استان‌ها است.
کد خبر: ۷۹۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸ 23 October 2019

داود فیض در دیدار با  نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به گذشت ۱۰ سال از تاسیس بنیاد نخبگان در استان سمنان گفت: شناسایی، حمایت و هدایت و بکارگیری نخبگان از ارکان وظایف اصلی بنیاد نخبگان در استان‌ها است که در این راستا نیازمند همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی با بنیاد نخبگان استان هستیم و بنیاد نخبگان از دانشجویان و اساتید و مخترعین مستعد استان حمایت‌هایی را انجام می‌دهد که در این راستا از ۵۹۳ مخترع در استان شناسایی شدند که ۳۴ نفر آن‌ها اختراعاتشان مورد ارزیابی بنیاد قرار گرفته و مورد حمایت بنیاد هستند.

بنیاد نخبگان استان باید نخبگان را شناسایی و از آن‌ها حمایت به عمل بیاورد

وی  با اشاره به حمایت‌های این بنیاد از ۲۵ نفر از نخبگان برتر استان بیان داشت: ۵۴ شرکت دانش بنیان در سطح استان مشغول به فعالیت هستند که از این جهت استان سمنان دارای رتبه چهاردهم در سطح کشور است.

وی با تاکید بر حمایت‌های بیشتر از نخبگان استان بیان کرد: حمایت از نخبگان موضوعی بسیار مهم است که نیازمند کمک بخش‌های دیگر به بخش دولتی برای حمایت از نخبگان است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار