کد خبر: ۷۹۱۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ 24 October 2019

تابناک / رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان امسال، مجموعاً در ۵۳ شهر گیلان برگزار می‌شود.

 
برنامه‌ راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در شهرهای مختلف گیلان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تشریح چگونگی برگزاری راهپیمایی و برنامه‌های ویژه یوم‌الله 13 آبان امسال در گیلان اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده راهپیمایی یوم‌الله سیزده آبان امسال، مجموعاً در 53 شهر استان گیلان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزاری راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در مرکز این استان یعنی شهر رشت را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: این اجتماع بزرگ و پرشکوه رأس ساعت 9 صبح روز 13 آبان با حضور قشرهای مختلف مردم ولایتمدار آغاز می‌شود و به سمت مرکز شهر رشت میدان شهدای ذهاب ادامه پیدا می‌کند.

اشجری با بیان اینکه برای برگزاری راهپیمایی سیزده آبان امسال در شهر رشت مسیرهای چهارگانه‌ای انتخاب شده است تصریح کرد: مسیر سپاه پاسداران - میدان پاسداران - میدان فرهنگ به سمت میدان شهدای ذهاب یا همان شهرداری رشت یکی از مسیرهای چهارگانه‌ای است که برای برگزاری این راهپیمایی انتخاب شده است.

وی مسیر شماره دوم را بقعه متبرکه دانای علی - خیابان آیت‌الله طالقانی - سبزه میدان - میدان شهدای ذهاب رشت اعلام کرد و بیان داشت: میدان شهید انصاری - خیابان تختی - خیابان شریعتی به طرف میدان شهدای ذهاب سومین مسیری در شهر رشت است که برای راهپیمایی یوم‌الله سیزده آبان در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان چهارمین مسیر راهپیمایی اجتماع یوم‌الله سیزده آبان در شهر رشت را نیز برشمرد و اظهار داشت: علاوه بر مسیرهای یاد شده، مردم ولایتمدار مرکز استان از مسیر ورزشگاه شهید عضدی - چهار راه قدس - خیابان امام خمینی(ره) نیز می‌توانند به سمت میدان شهدای ذهاب حرکت کنند.

اشجری با بیان اینکه سخنرانی و سایر برنامه‌های تدارک دیده شده روز سیزده آبان رأس ساعت 10 و 15 دقیقه در میدان شهدای ذهاب رشت آغاز می‌شود خاطرنشان کرد: امسال قصد داریم از حضور یک سخنران انقلابی برای این اجتماع پرشور استفاده کنیم که جزئیات بیشتر این مطلب متعاقباً از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی انتقال پیام روز سیزده آبان به مخاطبان، قشرهای مختلف مردم و دانش‌آموزان را از مهم‌ترین اهداف و کارکردهای برگزاری این راهپیمایی بزرگ اعلام کرد و بیان داشت: دشمن از مدت‌ها قبل درصدد کمرنگ کردن ارزش‌ها، مجاهدت‌ها و فداکاری‌ها است اما رخدادهایی نظیر راهپیمایی یوم‌الله سیزده آبان تمام توطئه آنان را خنثی می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری راهپیمایی یوم‌الله سیزده آبان امسال همزمان در 53 نقطه این استان خبر داد و عنوان کرد: قشرهای مختلف و مردم پرشور و ولایتمدار گیلان با حضور خود در این راهپیمایی ضمن خنثی کردن نقشه‌های دشمنان بار دیگر با آرمان‌های ارزشمند و والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار