کد خبر: ۷۹۱۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶ 24 October 2019

 

ورزش سه: گابریل باتیستوتا، ستاره سابق فوتبال آرژانتینی در مورد دلایل محبوبیت خود در دنیای فوتبال صحبت کرد.

گابریل باتیستوتا ستاره سابق فیورنتینا، رم و تیم ملی آرژانتین، بیست سال قبل یکی از بهترین و محبوب ترین بازیکنان دنیای فوتبال بود. وی بعد از انتقال از فلورانس به رم، هنگام گلزنی به تیم سابق خود اشک ریخت و حالا وی در رابطه با آن بازی و البته دوران ورزشی خود توضیحاتی ارائه داده است.

باتیستوتا: مثل مسی و رونالدو نبودم

گابریل باتیستوتا گفت: “وقتی فوتبال را شروع کردم چیزهای کمی بلد بودم، من فقط می توانستم ضربه بزنم و کار دیگری از دست من بر نمی آمد. اما در ادامه خیلی زحمت کشیدم، یک هدف را شناسایی کرده و آن را دنبال کردم. من از هجده سالگی فوتبال را شروع کردم و هم تیمی هایم را که همیشه تمرین کرده و از من جلوتر بودند را تعقیب کردم، پس نیمی از کارم را اینگونه یاد گرفتم.”

گابریل باتیستوتا در پاسخ به این سوال که چرا همیشه بازیکن محبوبی بوده گفت: “من مثل مردم عادی رفتار می کردم و هیچ کس من را مانند بزرگانی مثل لیونل مسی، کریستیانو رونالدو یا مارادونا نمی دید. هواداران همیشه می دانستند که چگونه بازی می کنم و من همیشه مجبور بودم چیزهای جدیدی یاد بگیرم. من یک فرد عادی هستم و به همین دلیل هواداران همیشه مرا دوست داشته اند.

من همیشه با مردم شفاف بوده ام و به هواداران گفتم که چرا به رم می روم. فلورانس نیز مرا درک کرد و من همچنان به آنجا عشق می ورزم.

من خودم را به عنوان یک بازیکن حرفه ای تحمیل کردم و وقتی که برای رم به میدان رفتم، جوری بازی می کردم که به نظر می رسید که من آنجا متولد شده ام. گلزنی در لباس رم برابر فیورنتینا؟ اشک های من خود گویای همه چیز است. من باید مثل یک کارمند بهترین عملکرد خود را برای رم ارائه می دادم.”

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار