موسی شاعری با بیان اینکه اهواز نیازمند جهش چشمگیر در پروژه های عمرانی است، از بکارگیری روش های جدید تامین مالی برای پروژه ها خبر داد.
کد خبر: ۷۹۱۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ 24 October 2019

موسی شاعری شهردار اهواز در نشست امضای تفاهم نامه برای همکاری فی ما بین بانک شهر و شهرداری اهواز در راستای جذب تسهیلات بانکی و اجرای پروژه های عمرانی کلانشهر اهواز که با حضور شریعتی استاندار خوزستان، شاعری شهردار اهواز، درخشنده مدیرعامل بانک شهر، سنواتی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز، معاونین و مدیران برگزار شد گفت: شهرداری اهواز می توانست در بانک شهر سهم بیشتری داشته باشد که به دلیل غفلت طی ادوار گذشته این مهم رخ نداد. بیشتر شهرداری های کلانشهرها استفاده قابل توجه ای از تسهیلات این بانک داشتند اما متاسفانه شهرداری اهواز در گذشته از این محل برای تامین مالی پروژه ها بهره نبرده است.

شاعری عنوان کرد: پیرو جلسه ای که مدتی قبل در تهران با مدیرعامل بانک شهر داشتیم مقرر شد نشستی جهت همکاری در اهواز داشته باشیم .

شهردار اهواز ادامه داد: هدف از تشکیل این نشست در گام اول، رسیدن به تفاهمی برای ایجاد یک خط اعتباری برای پروژه های عمرانی، تفریحی و رفاهی است . گام دوم ورود شرکت عمرانی وابسته به بانک شهر را به پروژه های عمرانی را دنبال می کنیم و با توجه به اینکه بانک شهر متعلق به شهرداری ها است در روند اداری آن تسریع و تسهیل خواهد شد. و در انتها با توجه به نیاز گسترده به تامین ماشین آلات موردنیاز شهرداری اهواز، ایجاد یک خط اعتباری را پیگیری می کنیم .

شاعری عنوان کرد: پیش تر طی نامه ای کلیات تفاهم نامه به بانک شهر ارجاع داده شد و جلساتی هم برگزار شد

شهردار اهواز اظهار کرد: شهر اهواز به یک جهش توسعه ای نیاز دارد. با همیاری و همکاری اعضای شورای شهر می توانیم شاهد یک جهش چشمگیر در پروژه های عمرانی شهر اهواز باشیم.

شاعری تصریح کرد: مهم ترین دستاورد سفر مدیرعامل بانک شهر به اهواز می تواند، تفاهم بر مبلغ کلی این خط اعتباری باشد که جزئیات در جلسات بعدی معاونین و مشاورین بنده با مدیران بانک شهر نهایی و مشخص خواهد شد .

شاعری گفت: بر اساس تفاهمی که با بورس انجام دادیم، بنا داریم ضمانت انتشار اوراق مالی را منتشر کنیم .

شهردار اهواز با اشاره به متوقف بودن پروژه قطار شهری ابراز امیدواری کرد: با توجه به تفاهم نامه بانک شهر و انعقاد تفاهم نامه با استانداری و برنامه هایی که در بورس داریم شاید بتوانیم در یک بازه ی زمانی مناسب شاهد افتتاح فاز یک از خط یک پروژه قطار شهری اهواز باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار