با بارش باران‌های پاییزی باردیگر شهرداری تهران غافل‌گیر شد و بنا بر اعلام مسئولان پلیس راهور، ۷۸ نقطه از تهران دچار آب‌گرفتگی شده است.
کد خبر: ۷۹۱۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ 26 October 2019

با بارش باران‌های پاییزی باردیگر شهرداری تهران غافل‌گیر شد و بنا بر اعلام مسئولان پلیس راهور، ۷۸ نقطه از تهران دچار آب‌گرفتگی شده است.

با آغاز بارش باران‌های پاییزی در سال جاری، شهرداری تهران بار دیگر غافل‌گیر شد و با بارش باران برخی از معابر، بزرگراره‌ها و پیاده‌روها مسدود کرده است و تردد در آن سخت و دشوار شده است.

باران، شهرداری تهران را غافلگیر کرد

در پی بارش باران از صبح امروز در بسیاری از معابر، بزرگراه‌ها و پیاده روها آبگرفتگی اعلام شده است و شهروندان نسبت به این موضوع گلایه دارند.

محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ نیز درباره ترافیک در پایتخت اظهار کرد: 78 نقطه در تهران دچار آبگرفتگی شده است و ترافیک سنگین در جنوب به شمال بزرگراه آزادگان زیر پل جاده مخصوص، جاده مخصوص محدود کاروانسرا سنگی وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان از سفرهای غیرضرور خودداری کنند، گفت: در زیرگذر شرق میدان آزادی، حلقه داخلی میدان آزادی و آزاد راه تهران کرج به سمت شرق، روی پل جناح نیز ترافیک سنگین است.

با آغار فصل پاییز شاهد بارش باران هستیم و انتظار می‌رود مسئولان شهری آمادگی لازم را برای بارش باران و رفع آب گرفتگی از معابر داشته باشند، موضوعی که سال‌هاست شهرداری تهران نتواسته است برای آن چاره‌ای بینداشید و هر ساله شهروندان در این زمینه با مشکلات بسیاری روبرو هستند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار