ستاره جهان فوتبال درباره خبری صحبت کرد که پخش آن از تلویزیون موجب شرمندگی‌اش مقابل خانواده شد.
کد خبر: ۷۹۲۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴ 28 October 2019

به گزارش تابناک سمنان: کریستیانو رونالدو بازیکن ۳۴ فاصله فاش کرده که با مشکل شهرت بین المللی دست و پنجه نرم کرده و می‌گوید که دوست دارد «دوباره آزاد» باشد، زیرا توجه مداوم اطرافش برایش «خسته کننده» شده است. او می‌گوید هر جا که می‌رود طرفدارانش او را احاطه می‌کنند و این موضوع باعث عصبی شدن خانواده اش شده است. بینندگان این مصاحبه ویدیویی به خاطر صداقت رونالدو، پذیرا بودن در برابر سوالات مجری و البته متواضع بودنش او را ستوده اند.

کریستیانو رونالدو ؛ فوتبالسیتی با حسرت‌های ساده فراوان که تنها به ۴ نفر در جهان اعتماد دارد

در بخش از این مصاحبه، کریستیانو رونالدو پس از دیدن کلیپی از پدرش مربوط به مصاحبه‌ای در سال ۲۰۰۴ و قبل از مرگش که در آن می‌گوید به پسرش افتخار می‌کند، ناگهان به گریه می‌افتد. بازیکن تیم فوتبال یوونتوس که هفته‌ای ۵۳۰٫۰۰۰ پوند دستمزد می‌گیرد، بیشترین تعداد فالوور‌های اینستاگرامی را در میان ورزشکاران جهان دارد و ثروت او بیش از ۵۰۰ میلیون پوند تخمین زده شده است، همچنین می‌گوید که او در سراسر جهان تنها به ۴ نفر از اطرافیانش اعتماد کامل دارد.

کریستیانو رونالدو ؛ فوتبالسیتی با حسرت‌های ساده فراوان که تنها به ۴ نفر در جهان اعتماد دارد

در این مصاحبه، پیرس مورگان از کریستیانو ونالدو می‌پرسد: «آیا تو بودن انسان را درمانده می‌کند؟» و رونالدو چنین پاسخ می‌دهد: «من بودن خسته کننده است. بخشی از آن بسیار هیجان انگیز است. مشهور بودن، بودن در صفحه اول روزنامه‌ها و تلویزیون. اما بعد از ۱۵ سال، بعد از این همه مدت، می‌خواهم کمی حریم خصوصی داشته باشم. در ۱۰ سال اخیر، حریم خصوصی من از بین رفته است. در این مدت همراه با بچه هایم نتوانسته ام به پارک بروم. اگر بروم، مردم جمع می‌شوند و بچه هایم عصبی می‌شوند. نامزدم عصبی است. خودم عصبی هستم. وقتی که زیر ذره بین عموم هستید نمی‌توانید خودتان باشید. این خسته کننده است. می‌خواهم دوباره آزاد باشم. نمی‌خواهم اسمشان را بگویم، زیرا فکر نمی‌کنم که عادلانه باشد، اما می‌گویم که در زمینه شخصی تنها به ۴ نفر به طول صددرصد اعتماد دارم. دوستان نزدیک و خانواده ام را دارم، اما اینکه به چه کسی صددرصد اطمینان کامل دارم، شاید تنها ۴ نفر. این زندگی چنین است».

کریستیانو رونالدو ؛ فوتبالسیتی با حسرت‌های ساده فراوان که تنها به ۴ نفر در جهان اعتماد دارد

رونالدو همچنین در مورد خانواده اش و نامزدش صحبت می‌کند و اتهامات تجاوز که به او نسبت داده شده را نیز مورد بحث قرار می‌دهد. بعد از این مصاحبه طرفداران رونالدو در رسانه‌های اجتماعی به خاطر صداقت رونالدو به شدت از او تمجید کرده اند. یکی از طرفداران او چنین نوشته است: «در این مصاحبه بسیار واضح است که کریستیانو رونالدو چه انسان جذاب، متواضع، احساسی و فروتنی است. بله درست است که او گاهی مغرور به نظر می‌رسد، اما این تنها بدین دلیل است که او می‌خواهد بهترین باشد. مصاحبه فوق العاده‌ای بود».

کریستیانو رونالدو ۴ فرزند داشته و در این مصاحبه در مورد تصمیم خود برای ازدواج با نامزد کنونی اش، جورجینا رودریگز، در آینده می‌گوید. وی همچنین در مورد مسیر خود در رسیدن به جایگاه بهترین فوتبالیست جهان صحبت کرده و می‌گوید که قوی‌ترین و بهترین داشته او ذهنیتش است: «وسواسم برای برنده شدن، برای رسیدن به موفقیت. من برای این تلاش کرده ام. داشتن استعداد کافی نیست. من به بردن و موفقیت عادت کرده ام. دنبال رکورد‌ها نیستم، آن‌ها به دنبال من هستند». با این وجود رونالدو می‌گوید که نگران این است که مطمئن باشد پسرش در مقایسه با خود او دارای چنین ذهنیتی هست یا نه، زیرا او برخلاف پدرش در ناز و نعمت بزرگ شده است. او می‌گوید که دوست دارد پسرش «کمی رنج بکشد» تا همان ذهنیت و کشش را برای رسیدن به موفقیت داشته باشد. رونالدو در این باره چنین می‌گوید: «می خواهم به او انگیزه داده و به جلو تشویقش کنم. امیدوارم و دعا می‌کنم که مثل من باشد. او می‌تواند هر چیزی که دوست دارد باشد. فقط کمی فشار لازم است».

کریستیانو رونالدو ؛ فوتبالسیتی با حسرت‌های ساده فراوان که تنها به ۴ نفر در جهان اعتماد دارد

در ادامه مصاحبه، پیرس ویدیویی از پدر کریستیانو رونالدو را به او نشان می‌دهد که در مورد پسرش صحبت می‌کند، که این موضوع باعث می‌شود اشک از چشمان رونالدو جاری شود. رونالدو تاکید می‌کند که تاکنون این کلیپ را ندیده و در مورد آن چنین می‌گوید: «هیچ وقت این ویدیو را ندیده بودم. هیچ وقت این ویدیو را ندیده بودم. باورکردنی نیست. فکر می‌کردم که این مصاحبه جذاب باشد، اما فکر نمی‌کردم که گریه کنم. اما هیچوقت این تصاویر را ندیده بودم. نمی‌دانم شما این‌ها را از کجا… باید این تصاویر را به خانواده ام نشان دهم. اما حقیقت این است که به طور صددرصد پدرم را نمی‌شناسم. هیچ وقت یک گفتگوی معمولی با او نداشتم. سخت بود». رونالدو تنها ۲۰ سال داشت که پدرش درگذشت و این بدان معناست که پدر رونالدو بسیاری از بزرگ‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای پسرش را از دست داد که از آن میان می‌توان به ۵ عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و ۵ توپ طلا و به قهرمانی رساندن کشورش در لیگ ملت‌های اروپا در سال ۲۰۱۶ اشاره کرد. همچنین او نتوانست شاهد تولد ۴ فرزند رونالدو باشد.

کریستیانو می‌گوید که پدرش تحت تاثیر جنگ‌های موزامبیک و آنگولا قرار داشته است و اضافه می‌کند: «اینکه شماره یک باشی و او چیزی نبیند و نبیند که من جوایز متعددی دریافت کرده ام. اینکه نبیند من به چه جایگاهی رسیده ام. خانواده ام می‌بینند، مادرم، برادرانم، حتی پسر بزرگ ترم، غیر از پدرم. او هیچ چیز ندید… او در جوانی مرد».

کریستیانو رونالدو ؛ فوتبالسیتی با حسرت‌های ساده فراوان که تنها به ۴ نفر در جهان اعتماد دارد

وقتی در مورد اتهامات صورت گرفته توسط کاترین مایورگا در مورد تجاوز رونالدو به خود از او پرسیده می‌شود، این فوتبالیست شناخته شده می‌گوید که سال ۲۰۱۸ سخت‌ترین سال زندگی اش بوده است. همچنین وی تمام این اتهامات را بی اساس می‌داند هر چند می‌گوید این اتهامات برایش دردناک بوده اند: «این چیز‌ها باعث می‌شوند که غمگین شوید. یک روز در اتاق نشیمن خانه در کنار نامزدم بودم و سپس در خبر‌ها در مورد کریستیانو رونالدو صحبت کردند، که این شده و آن شده. می‌شنوی که فرزندانت از راه پله خانه پایین می‌آیند و کانال را عوض می‌کنی، زیرا درمانده شده بودم، احساس درماندگی می‌کردم. آن‌ها با شرافت تو بازی می‌کنند. این بسیار سخت است وقتی که نامزد، خانواده و فرزند داری. به مادرم گفتم آرام باش تو پسرت را می‌شناسی، هیچ اتفاقی نمی‌افتد. اما او پیر است. خیلی سخت بود».

همچنین کریستیانو رونالدو از برنامه اش برای ازدواج با نامزدش، جورجینا رودریگز، در آینده می‌گوید: «او خیلی به من کمک کرده است. البته که عاشق او هستم. یک روز ازدواج خواهیم کرد، بدون شک. این آرزوی مادرم نیز هست. پس یک روز این اتفاق می‌افتد. چرا که نه. این فوق العاده است. او دوست من است. ما با هم حرف می‌زنیم. من قلبم را برای او باز کرده و او هم قلبش را برای من باز کرده است». در ادامه رونالدو می‌گوید که ۱۷ خودرو گرانقیمت، از جمله چندین بوگاتی، فراری و رولز رویس دارد.

کریستیانو رونالدو ؛ فوتبالسیتی با حسرت‌های ساده فراوان که تنها به ۴ نفر در جهان اعتماد دارد

وی همچنین می‌گوید که یکبار همراه دوست فوتبالیستش، ریکاردو، با چهره مبدل و برای جشن سال نو وارد کافه‌ای در مادرید شده است. سپس تصویری از او و دوستش با کلاه گیس و عینک دودی که به نظر رونالدو شبیه ستاره‌های راک هستند به بینندگان مصاحبه نشان داده می‌شود. او می‌گوید که آن شب «یکی از بهترین شب های» زندگی اش بوده که آن را به ناشناس بودنش به خاطر استفاده از کلاه گیس و عینک می‌داند. کریستیانو رونالدو در پایان مصاحبه می‌گوید که در برهه‌ای از زمان نزدیک بوده به تیم آرسنال بپیوندد.

منبع: روزیاتو

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار