تسلیت
امام جمعه اراک در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اصغر قاضی‌زاده را تسلیت گفتند
کد خبر: ۷۹۲۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶ 30 October 2019

امام جمعه اراک و استاندار مرکزی  درگذشت حجت‌الاسلام قاضی‌زاده را تسلیت گفتند

درپیام آیت الله «قربانعلی دری‌نجف‌آبادی» آمده است: حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ علی‌اصغر قاضی زاده عمر پربرکت خود را صرف تحصیل علوم و معارف اسلامی و تبلیغ و تربیت شاگردان با فضیلت و خدمت به اهل بیت (ع) و مردم متدین، طلاب و روحانیون کرد و این شخصیت بزرگ از طرفداران و علاقمندان به امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه اراک در این پیام، درگذشت حجت‌الاسلام قاضی‌زاده را به عموم مردم شریف استان مرکزی، طلاب، فضلا و اساتید محترم و بیت شریف آن مرحوم به ویژه فرزند فاضل ایشان حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد قاضی زاده تسلیت عرض کرده، و از خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و حشر با ائمه اطهار (ع) و برای بازماندگان صبر، اجر و حسن توفیق مسئلت کرده‌است.

حجت الاسلام والمسلمین «علی‌اصغر قاضی زاده» از شاگردان امام خمینی (ره)، آیت الله بروجردی (ره) و آیت الله اراکی (ره)، روز سه‌شنبه  درگذشت.
وی متولد سال ۱۳۱۰ هجری شمسی در شهر قم بود که در سال ۱۳۵۴ به اراک هجرت کرد و با سکونت در این شهر، فعالیت انقلابی خود را برای تحقق اهداف امام خمینی (ره) دنبال کرد و مدیریت حوزه علمیه حاج محمد ابراهیم استان مرکزی را به عهده داشت.

ایشان عالم وارسته، شاگرد امام خمینی (ره) و حضرات  آیات، آیت الله بروجردی و آیت الله اراکی بود و سالیان متمادی مسئولیت حوزه علمیه حاج محمد ابراهیم #اراک را به عهده داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار