باشگاه پرسپولیس باید ۵۰۰ هزار یورو به مهاجم کروات سابق این تیم پرداخت کند.
کد خبر: ۷۹۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ 31 October 2019

پرسپولیس چگونه ۵۰۰ هزار یورو به بودیمیر بدهکار شد؟

به گزارش تابناک سمنان: ماریو بودیمیر، مهاجم کروات فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس که در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته لیگ برتر با قراردادی یک و نیم ساله به ارزش ۵۰۰ هزار یورو به این تیم پیوست، تنها پنج ماه پیراهن تیم سرخپوش را بر تن کرد تا پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ، او نیز به دلیل مشکلات مالی قراردادش را فسخ کند.

بودیمیر که در طول حضورش در پرسپولیس تنها توانست یک گل در لیگ برتر و یک گل در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر برساند برای نیم فصل گذشته باید ۱۵۰ هزار یورو دریافت می‌کرد، اما تنها درصد کمی از قراردادش را گرفت تا بابت پرداخت نشدن مطالباتش از این باشگاه تصمیم به فسخ یکطرفه قراردادش بگیرد.

 

مهاجم کروات پیشین سرخپوشان پس از اینکه ۲ ماه حقوقش را دریافت نکرد تصمیم به فسخ یکطرفه گرفت، اما باشگاه پرسپولیس زیر بار این موضوع نرفت و از او زمان خواست.

قرارداد بودیمیر برای یک نیم فصل ۱۵۰ هزار یورو بود و ۱۰۰ هزار یورو نیز بابت رضایت نامه باشگاه دیناموزاگرب باید پرداخت می‌کرد و ۲۵۰ هزار تا نیز مربوط به لیگ نوزدهم بود. بودیمیر خواستار دریافت تمام مبلغ قرارداد شده است.

بودیمیر که حاضر بود در ازای پرداخت ۱۰۰ هزار یورو از پرسپولیس به صورت توافقی جدا شود حالا بابت دریافت نکردن مطالبات خود غرامت ۵۰۰ هزار یورویی می‌خواهد.

کمیته انضباطی فیفا در نامه ارسالی خود به باشگاه پرسپولیس به صراحت اعلام کرده رقم قرارداد بودیمیر در تیم فعلی خود لوکوموتیو زاگرب کرواسی به طور ماهیانه تنها ۱۵۰۰ یورو است و حالا سرخ‌ها درصدد هستند تا از حقوق خود در فیفا دفاع کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار