مجری طرح توسعه گلخانه ای استان البرز خبرداد؛
کارشناس باغبانی و مجری طرح توسعه گلخانه ای البرز : برای ساخت گلخانه به علاقه مندان وام کم بهره داده می شود.
کد خبر: ۷۹۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ 03 November 2019

پرداخت وام کم بهره به علاقمندان احداث گلخانه

به گزارش تابناک سمنان: سمیه فیروز بخت ،کارشناس باغبانی و مجری طرح توسعه گلخانه ای البرزدر گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، گفت : برای ساخت گلخانه هایی با مقیاس کوچک تا سیصد متر  جهاد کشاورزی  مجوز صادر می کند.

او افزود : این وام کم بهره  ۹ درصد با بازپرداخت ۶ ساله از محل تبصره ۱۷ به درخواست کنندگان احداث و دریافت گلخانه پرداخت می شود و برای اصلاح بازسازی گلخانه ، احداث و توسعه و تکمیل گلخانه  نیز در قالب تسهیلات حمایت می شود.

فیروبخت در ادامه گفت : در جهت صرفه جویی در مبحث آب ، افزایش کیفیت مسئول ، بازار پسندی ، صادرات و افزایش عملکرد در واحد سطح ،محصولات از فضای باز به گلخانه منتقل می شوند.

مجری طرح توسعه گلخانه البرز گفت : هشتم آبان ماه جلسه ای جهت تاسیسات گلخانه با حضور کارشناسان بانک های کشاورزی ، توسعه تعاون و نظام مهندسی، سی و یک پرونده مورد بررسی قرار گرفت و از مبالغ دفاع و به بانک های مربوطه ارسال می گردد.

فیروزبخت در پایان گفت : علاقه مندان می توانند برای دریافت وام کم بهره به جهاد کشاورزی استان ها مراجعه و در صورت بروز مشکل با واحد باغبانی تماس حاصل فرمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار