با هدف پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز شهرداری شاهرود بیش از ۲۰ مورد از ملک‌های خطرساز در نقاط مختلف شهر تخریب شدند.
کد خبر: ۷۹۴۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ 04 November 2019

به گزارش تابناک سمنان: رضا عنبری سرپرست واحد پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز شهرداری شاهرود با بیان اینکه ۸۴۳ برگ اخطار جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در سال جاری صادر شده است، گفت: بیش از ۲۰ مورد از ملک‌های خطرساز در نقاط مختلف شهر تخریب شدند.

او با بیان اینکه میزان پسماند‌های ساختمانی در سطح شهر رو به افزایش است و این معضلات باعث آلودگی‌های زیست‌محیطی و بد منظری فضای شهری می‌شود، افزود: این واحد با توجه به اهداف مهم خود از ابتدای امسال تاکنون نسبت به صدور ۷۱۶ مورد اخطار اقدام کرده است.

سرپرست واحد پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز شهرداری شاهرود با بیان اینکه این واحد از ابتدای سال در راستای حفظ و یکپارچگی شهر با همکاری واحد خدمات موتوری در طول شبانه‌روزی و بدون وقفه اقدام به جمع‌آوری بیش از ۳۶۳ سرویس ضایعات ساختمانی از سطح شهر کرده است، عنوان کرد: در راستای یکپارچه‌سازی املاک تجاری سطح شهر (ممیزی‌ها) تعداد ۴۰۵ مورد شناسایی و تماما جهت تعیین خلاف به کمسیون ماده ۱۰۰ شهرداری ارجاع داده شده است.

عنبری با بیان اینکه ۵۶ ابلاغ اخطاریه برای ۱۱۰ مورد دیوارکشی صادر شده است، خاطرنشان کرد: ۱۲ مورد از املاک مخروبه قدیمی و خطرساز بر اساس بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها شناخته و تخریب شده است.

او با بیان اینکه ۸۴۳ برگ اخطار جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در سال جاری صادر شده است، گفت: بیش از ۲۰ مورد از ملک‌های خطرساز در نقاط مختلف شهر تخریب شدند.

سرپرست واحد پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز شهرداری شاهرود تصریح کرد: از پلمپ ۱۳ مورد از املاکی که مالکان آن به اخطار‌های واحد بازرسی ساختمان توجه نمی‌کردند خبر داد و افزود: ۹۲ ابلاغ اخطار رعایت نکردن اصول ایمنی مربوط به ساختمان‌های خطرساز و اجرای نمای ساختمان ۱۸۰ اخطار جهت شرکت مالک در کمسیون ماده ۱۰۰ صادر شده است.

عنبری ابراز داشت: از ابتدای امسال ۳۹۰ ابلاغ اخطار‌های تعیین تکلیف املاک تجاری شهری، ۸۷ مورد رسیدگی به درخواست و گزارشات مردمی و ۹۱ مورد ابلاغ اخطار‌های رفع خطر صادر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار