حجت‌الاسلام محمدحسن رستمیان:
به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام محمدحسن رستمیان مدیر حوزه‌های علمیه استان سمنان، مرگ بر آمریکا را شعار راهبردی ملت ایران دانست و گفت: ۱۳ آبان نماد مقاومت ملت ایران به مثابه تنها راه شکست توطئه‌های مستکبران محسوب می‌شود.
کد خبر: ۷۹۴۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ 04 November 2019

مدیر حوزه‌های علمیه استان سمنان صبح امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان دامغان بابیان اینکه این یوم‌الله، ثمرات فراوانی برای ملت آگاه ایران اسلامی دارد، ابراز داشت: مقاومت و افول آمریکا بزرگ‌ترین ثمره ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی است.

وی بابیان اینکه فرهنگ مقاومت و ایستادگی در کشورهای یمن، لبنان، فلسطین و عراق گسترش پیداکرده است، گفت: شعار مرگ بر آمریکا گستره‌ای جهانی دارد و ملت‌های مسلمان در دیگر کشورها با این شعار انزجار و نفرت خود را از آمریکا و ایادی او اعلام می‌کنند.

نتیجه تصویری برای راهپیمایی ۱۳ آبان دامغان

رستمیان بابیان اینکه شاهد افول آمریکا در همه ابعاد شامل اقتصادی، سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی و ... هستیم، افزود: ترامپ یک انسان روانی و دیوانه است که کشورش را به سمت قهقرا هدایت می‌کند.

وی همچنین ضمن بیان اینکه «مرگ بر آمریکا» شعار راهبردی ملت ایران است، اظهار داشت: رو شدن دست‌خالی آمریکا یکی دیگر از ثمرات روز استکبارستیزی است چراکه ملت ایران به جهانیان اثبات کرد، طبل آمریکا توخالی قلمداد می‌شود و ترسی از شیطان بزرگ داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار