امام جمعه موقت کرمانشاه با بیان اینکه مردم بصیر و آگاه مهمترین پشتوانه انقلاب اسلامی هستند، گفت: دشمنان اسلام از مقاومت و ایستادگی ملت ما هراس دارند.
کد خبر: ۷۹۴۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 04 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،حجت الاسلام محمد حجتی با بیان اینکه با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان سال ۵۸ ماهیت استکباری و استعماری آمریکا برای ملت ایران افشا شد، اظهار داشت: ۱۳ آبان نماد ایستادگی ملت ایران در مقابل زورگویی های آمریکای جنایت کار است.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) که سیزده آبان ۵۸ را انقلاب دوم مردم ایران دانست، افزود: این روز روزی است که برای دومین بار ابهت شرق و غرب در هم شکسته شد.

وی بیان داشت: مردم همیشه در صحنه ایران در این روز توانستند دستان پلید استکبار را برای کشورهای مظلوم جهان رو کنند.

حجت الاسلام حجتی عنوان کرد: امروز آمریکا با وارد کردن تحریم‌های ناجوانمردانه علیه مردم ایران می خواهد آنها را خسته کند و مقدمات نارضایتی مردم از نظام را رقم بزند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی باید بداند که ملت ایران ۴۰ سال در مقابل تمام سختی ‌های اقتصادی و تحریم‌ها مقاومت کردند و امروز نیز استقامت خواهند کرد.

امام جمعه موقت کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان اسلام از مقاومت و ایستادگی مردم ایران هراس دارند، افزود: تا زمانی که این مردم غیور و هوشیار پشتیبان نظام و انقلاب هستند، آمریکا و هیچ کشور دیگری نمی تواند کوچکترین حرکتی علیه این کشور انجام دهند.

وی مردم بصیر و آگاه را مهم ترین پشتوانه انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: دشمنان اسلام بدانند که این مردم مقتدرانه در عرصه دفاع از کشور حصور دارند و هیچ گونه تحریمی نمی تواند مانع پیشرفت و توسعه این کشور باشد.

 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار