سخنران مراسم 13 آبان چیتاب با کنایه به برخی مسئولان کشوری
حجت الاسلام وحدانی فرخطاب به مسئولان کشوری : برخی ها خود را حقوقدان می دانند اما گویا فرق بین رفراندوم تقنینی و رفراندوم حکومتی را نمی دانند و نباید به مسئله مهم در صحنه بودن مردم بی تفاوت باشند.
کد خبر: ۷۹۴۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰ 04 November 2019

به گزارش "تابناک کهگیلویه و بویراحمد " ازچیتاب حجت الاسلام والمسلمین وحدانی فر سخنران ویژه13آبان چیتاب، باتبریک این روز خطاب به حاظرین گفت: قیام سیزده آبان هویت پنهان دولت آمریکادرجهان رابرملا کرد.

وحدانی فر تصریح کرد:جهانیان با مطالعه سیزده آبان فهمیدندکه تاسیس سفارت آمریکا در بلاد متعدد تثبیت لانه جاسوسی برای تخریب آنان و سیطره و غارت منابع ملی آنان است.

مدعیان حقوقدان فرق است بین رفراندوم تقنینی ورفراندوم حکومتی

وی خطاب به مسئولان کشوری هم گفت: برخی ها خود را حقوقدان می دانند اما گویا فرق بین رفراندوم تقنینی و رفراندوم حکومتی را نمی دانند و نباید به مسئله مهم در صحنه بودن مردم بی تفاوت باشند.

علی وحدانی فر افزود: برخی ها حضور مردم را نمی بینند و نمی خواهند ببینند اما می گویند اگر در خیابان رد بشویم رضایتمندی مردم در چهره هایشان نمایان است که شاید از ثمرهٔ گلابی برجام باشد و ماها نمی دانیم.

این سخنران بااشاره مسئله کم توجهی به توان داخلی هم گفت:چرا در مسئله واردات برای اینکه جیب چند نفر سرمایه دار پر بشود این همه جوان مستعد وتوانمند بیکارند.

وی بااشاره به نگرانی اذهان عمومی نسبت به مسئله اقتصادگفت:باید توجه داشت مردم ناراحت و نگرانند لذا آمدن مردم در صحنه بار مسئولیت را سنگین ترمی کند.

علی وحدانی فر در پایان خطاب به دلواپسان آمریکا و غرب هم گفت:شماها دلواپس خبیثان جنایتکاری هستید که به زبان خودشان اقرار به پرورش و تکثیر داعش در منطقه کردند و نظیر همین ۱۳آبان ها است که بیداری جهانی و غرب ستیزی را زنده کرده و ترس دشمن از همین انزجار منجر به انزوای خوداست.

پایان خبر:اسماعیل رسام

مدعیان حقوقدان فرق است بین رفراندوم تقنینی ورفراندوم حکومتی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار