کد خبر: ۷۹۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲ 06 November 2019

چند سالی است تعدادی از رسانه های تهرانی تلاش دارند ، جشنواره موسیقی نواحی را از کرمان به شهر مورد نظر خودشان ، تهران یا شیراز منتقل کنند .

 

چرا تلاش برای جابه‌جایی جشنواره موسیقی نواحی از کرمان

به دلایل مختلف و متعدد ، این اتفاق رخ نداده ، اما هر سال شاهد خبرهای پر از نکته و جبهه گیری علیه اکرمان هستیم .
نمونه به روز و جدید آن همین خبر ِ خبر آنلاین است.

 

چرا تلاش برای جابه‌جایی جشنواره موسیقی نواحی از کرمان

ببیند چه رندانه و البته تاسف بار ، دروغ نوشته؛ آن جایی که مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد گفته «کرمان ، میزبان جشنواره موسیقی نواحی نخواهد بود » و بعد رندانه ، تیتر را از همین نقل کذب آورده است .
البته در همین خبر و چند خط بعدتر ، از قول همین مسوول نوشته شده: باید منتظر برگزاری دوره امسال باشیم و بعد به جمع بندی و نتیجه گیری برسیم .»
این همان نکته ای است که در این نشست مطرح شده یعنی میزبانی دوره بعد پس از برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره و بعد از دریافت گزارش‌ها از نحوه برپایی و ...‌انتخاب می‌شود . ولی چند خط بالاتر حکم توسط خبرنگار صادر شده!

یا روزنامه جهان صنعت در یک نوشته‌ای که معلوم نیست خبر است ، تحلیل است ، نقد است یا چی است .... از خبر یک نشست خبری ، تیتر - جهانی شدن. با یک یا دو گروه خارجی - را به طعنه آورده و بعد در لید - یا یک همچی چیزی- باز بر این نکته تاکید کرده که متولیان که داعیه جهانی شدن موسیقی نواحی را دارند ،و.... و بعد تازه رفته سر انتشار خبر جلسه و غیره و غیره ... بگذریم اصلا آخرش جشنواره را ِ می برند به یک شهر دیگر...

چرا تلاش برای جابه‌جایی جشنواره موسیقی نواحی از کرمان
 


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار