پروژه مورد نظر مربوط به اجرای خط انتقال لوله گاز کیاسر به شرق مازندران است که مطابق نقشه ها بخشی از این خط انتقال از شهرستان میاندورود و روستاهای آن می گذرد.
کد خبر: ۷۹۴۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷ 06 November 2019

خبری رسید مبنی بر آغاز طرح انتقال آب خزر از روستای قاجارخیل میاندورود که فرماندار این شهرستان در توضیحی به ما، پروژه را انتقال گاز عنوان کرد.

حسین منفردی- سرپرست فرمانداری میاندورود- در خصوص اجرای خط انتقال آب دریای خزر به سمنان از روستای قاجارخیل خورندین بخش گهرباران اظهار داشت: پروژه مورد نظر مربوط به اجرای خط انتقال لوله گاز کیاسر به شرق مازندران است که مطابق نقشه ها بخشی از این خط انتقال از شهرستان میاندورود و روستاهای آن می گذرد.

وی با بیان اینکه این موضوع ارتباطی به اجرای خط انتقال آب دریای خزر به سمنان ندارد افزود: ماهیت این پروژه علاوه بر استانی بودن؛ ملی محسوب می شود.

وی ادامه داد: در فصل سرما در سال های قبل در بخش مرکزی و شرق مازندران مشکلاتی برای مردم ایجاد شده بود اما با اجرای این خط افت فشار جبران و مشکلات مردم شرق استان مرتفع خواهد شد.

نماینده دولت در میاندورود گفت: پیمانکار پروژه مجوزهای لازم در این خصوص را اخذ کرده و تنها مشکل اجرای این خط بحث تملک زمین های مردم به دلیل قرار گرفتن خطوط برق فشار قوی در مجاورتش بود که طبق صورتجلسه انجام شده مقرر شد پیکانکار خسارات وارده را جبران کند که ما هم پیگیر این موضوع هستیم.

 

 مازندنومه

برچسب ها: انتقال آب دریا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار