اقدام عجیب زن جوان سنگاپوری حین دعوای زناشویی با شوهرش به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.
کد خبر: ۷۹۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲ 07 November 2019

به گزارش تابناک سمنان: دعوا و اختلاف زناشویی ممکن است میان هر زوجی رخ دهد اما مسئله مهم چگونگی واکنش زوجین و مدیریت درست آن است. کنترل خشم و عصبانیت و پرهیز از زیاده‌روی یک مهارت است و این مهارت نقش مؤثری در سلامت زندگی مشترک زوجین در آینده  ایفا می‌کند. مهارتی که نبود آن موجب شد تا زن جوان  سنگاپوری حین دعوای زناشویی با همسرش دست به اقدامی وحشتناک بزند.

این زن ۳۱ ساله که هویتش مشخص نشده در اقدامی وحشتناک یک تلویزیون ۵۰ اینچی را از طبقه دهم آپارتمان به پایین پرتاب کرد. این حادثه در منطقه "پاسیر ریس" سنگاپور و پس از درگیری زناشویی این زوج جوان رخ داد. در لحظه فرود تلویزیون در بیرون از آپارتمان خوشبختانه به کسی آسیبی وارد نشد. پس از این حادثه پلیس در محل حاضر شد و اقدام به بازداشت این زن کرد. بنا به گزارش پلیس در لحظه وقوع این حادثه پسر ۲ ساله این زن نیز در داخل خانه حضور داشت. گفته می‌شود زن جوان به علت مصرف مواد مخدر حالت عادی نداشته است.

اقدام عجیب زن سنگاپوری حین دعوای زناشویی! + عکس//

گروه حمایت از شهروند سنگاپور پس از دریافت گزارش وقوع این حادثه در ساعت ۴.۳۰ دقیقه بعد از ظهر بلافاصله به محل عازم و کودک خردسال با آمبولانس به بیمارستان کودکان منتقل شد. تحقیقات پلیس محلی سنگاپور در این باره ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار