علیرضا آشناگر:
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان گفت: استان سمنان با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند با رونق گردشگری ارزآوری کند.
کد خبر: ۷۹۵۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷ 07 November 2019

استاندار سمنان در مراسم افتتاحیه جشنواره ملی ایل سنگسر در مهدی‌شهر با بیان اینکه صنعت گردشگری ارزان، پربازده و پاک به شمار می‌رود گفت: گردشگری، بعد از صنعت نفت و خودرو سودآورترین صنعت شناخته‌شده است و کشور‌های توسعه یافته از این ظرفیت به منظور درآمدزایی به خوبی استفاده کردند و استان سمنان با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند با رونق گردشگری ارزآوری کند.

او همچنین افزود: لازمه و پایه توسعه گردشگری داشتن اقلیم زیبا و متنوع و آئین و سنت‌های متفاوت و پیشنیه فرهنگی و هنری در هر منطقه است.

تصویر مرتبط

 استاندار سمنان با بیان اینکه استان سمنان در زمینه‌های مختلف، مستعد گردشگری است افزود: تنوع اقلیمی، جاذبه‌های تاریخی و گردشگری و ... ازجمله ظرفیت‌هایی که می‌بایست به آن توجه شود.

علیرضا آشناگر در پایان با بیان اینکه ورود هر گردشگر زمینه‌ساز ایجاد هشت فرصت شغلی است گفت: آثار تاریخی متنوع و فراوانی در سطح کشور وجود دارد که می‌بایست از این سرمایه عظیم برای تولید ثروت در کشور استفاده بیشتری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار