آیت‌الله سید محمد شاهچراغی:
به گزارش تابناک سمنان: آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه مهمترین مشکل استان کمبود آب است، گفت: انتظار می‌رود وزیر فرهنگ پیام مردم را به رئیس‌جمهور برساند و مسئولان کشوری در این حوزه قدمی بردارند.
کد خبر: ۷۹۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳ 07 November 2019

نماینده ولی‌فقیه امروز صبح در دیدار با وزیر فرهنگ به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه بزرگ‌ترین مشکل استان سمنان کمبود آب است، ابراز داشت: مردم استان منتظر آب هستند و انتظار می‌رود مسئولان کشوری برای این مهم پیش‌قدم شوند.

شاهچراغی بابیان اینکه ارشاد از هدایت‌گری و مرشدی گرفته‌شده است و باید تمام اقدامات آن رنگ خدایی و دینی داشته باشد، ابراز داشت: امیدواریم این سفر بتواند برای استان سمنان سرمنشأ خدمات مطلوب قلمداد شود.

نتیجه تصویری برای آیت‌الله سید محمد شاهچراغی

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه جمعیت استان سمنان کم، اما دارای سابقه‌ای درخشان در کشور است، افزود: وزارت ارشاد ظرفیت‌های بالایی دارد که می‌تواند منشأ خدمات فراوانی برای کشور باشد.

وی بابیان اینکه ارشاد از هدایت‌گری و مرشدی گرفته‌شده است و باید تمام اقدامات آن رنگ خدایی و دینی داشته باشد، ابراز داشت: امیدواریم این سفر بتواند برای استان سمنان سرمنشأ خدمات مطلوب قلمداد شود.

آیت الله شاهچراغی در پایان ضمن بیان اینکه وزارت ارشاد از حوزه‌های خوش‌نام دولت محسوب می‌شود، اضافه کرد: این حوزه باید بتواند برای فرهنگ گامی برداشته و شاهد خبرهای خوب در این حوزه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار