فرماندار کرمانشاه گفت: کرمانشاه زمینه برگزاری انتخابات الکترونیک دارد.
کد خبر: ۷۹۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 10 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر ،فضل الله رنجبر درباره برگزاری انتخابات الکترونیک در حوزه انتخاباتی شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: تاکنون وزارت کشور این موضوع را تعیین تکلیف و ابلاغ نکرده است.

وی افزود: برگزاری انتخابات الکترونیک در ۱۴۰ حوزه انتخاباتی که در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت تمام الکترونیک برگزار شد برنامه ریزی شده است.

فرماندار کرمانشاه گفت: بر این اساس تنها شهرستان های جوانرود، اسلام آبادغرب و کنگاور شامل شرایط برگزاری انتخابات الکترونیک می شوند.

رنجبر با بیان اینکه هیچ مشکلی برای اجرای انتخابات الکترونیک در سطح شهرستان وجود ندارد، تصریح کرد: ابزار و امکانات لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک از سوی وزارت کشور تامین می شود.

وی افزود: از مدتها قبل جلسات ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه در قالب کمیته کاری فعال شده و برای برگزاری انتخابات مقدمات امور فراهم شده است.

رنجبر با بیان اینکه ۹ کمیته در ستاد انتخابات شهرستان فعال هستند، بیان کرد: این کمیته ها شامل کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات و فضای مجازی، کمیته امنیت، کمیته پشتیبانی، کمیته فناوری اطلاعات کمیته استعلامات و حراست و ... هستند.

 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار