احمد ملایری:
به گزارش تابناک سمنان: احمد ملایری فرماندار میامی بابیان اینکه دوره آموزشی قانون‌خوانی انتخابات برگزار می‌شود، گفت: ستاد انتخابات شهرستان انجام مرّ قانون را یک اولویت برای خویش می‌داند.
کد خبر: ۷۹۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ 10 November 2019

فرماندار میامی امروز صبح در جلسه مشترک ستاد انتخابات شهرستان‌های شاهرود و میامی به میزبانی فرمانداری ویژه شاهرود، ضمن بیان اینکه باید از همه امکانات بهره برد تا شرایط برای برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم شود، ابراز کرد: می‌بایست درزمینهٔ اجرای اقدامات مرتبط با انتخابات دقت نظر ویژه‌ای داشت که در این راستا از مسئولان کمیته‌های انتخابات و اعضای ستاد می‌خواهیم تا جانب‌داری در انتخابات را کنار بگذارند.

نتیجه تصویری برای انتخابات مجلس

 

احمد ملایری بابیان اینکه امنیت و صیانت از آرای عمومی مردم وظیفه ستاد انتخابات است، افزود: برای این منظور باید تلاش کرد تا مرّ قانون اجرا شود که البته برای رسیدن به این هدف برگزاری نشست‌های قانون‌خوانی برای اعضای ستاد و کمیته‌های انتخابات میامی در دستور کار قرار دارد.

فرماندار میامی ضمن بیان اینکه برنامه‌ریزی در زمینه‌های مختلف باید باهدف مشارکت پرشور مردم در انتخابات لحاظ شود، تأکید کرد: اعضای کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات در شهرستان نقش حیاتی در این زمینه‌دارند.

وی در دیگر بخش سخنان خود بابیان اینکه اخبار انتخاباتی معتبر در خصوص انتخابات باید از طریق کمیته اطلاع‌رسانی منتقل شود، تأکید کرد: مسئولان متناظر کمیته‌های ستاد انتخابات میامی باهدف پیگیری مباحث و موارد مرتبط و هماهنگی‌های بیشتر با یکدیگر تعامل داشته باشند.

ملایری در ادامه افزود: مهم‌ترین ابزاردست ستاد انتخابات برای برگزاری این رویداد مهم، قانون انتخابات است که سبب می‌شود تا اشراف کامل به موضوعات انتخاباتی در بین مجریان این رویداد، شکل گیرد که در این راستا حضور اعضای کمیته‌های مختلف در دوره‌های آموزشی، توجیهی و همچنین قانون‌خوانی الزامی است.

احمد ملایری همچنین بابیان اینکه کمیته پشتیبانی انتخابات یکی از مهم‌ترین کمیته‌های زیرمجموعه ستاد انتخابات شهرستان است، گفت: این کمیته تأمین بسترهای لازم برای انتخابات  شامل تجهیزات و اقلام موردنیاز، تأمین خودرو و ... را از همین حالا باید مدنظر قرار دهد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار