مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از اجرای ۴ پروژه عمرانی با هزینه یک میلیارد و ۷۸۵ میلیون ریال در شهرک صنعتی بابلسر خبر داد.
کد خبر: ۷۹۶۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰ 10 November 2019

به گزارش تابناک مازندران، نشست مشترک مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اعضای هیأت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی بابلسر برگزار شد، سیدمصطفی موسوی در این نشست اظهار کرد: دولت همواره در صدد رفع مشکلات و موانع صنعتگران، تولیدکنندگان و کارآفرینان است.

وی افزود: پروژه‌های متعددی برای تکمیل زیرساخت شهرک صنعتی بابلسر، با توجه به قدمت این شهرک انجام شده است و پروژه‌های هدایت آب‌های سطحی، احداث مخزن زمینی بتنی یکهزار مترمکعبی، ایستگاه پمپاژ آب، زیرسازی معابر و عملیات روشنایی جاده دسترسی این شهرک صنعتی نیز در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران بیان کرد: برای اجرای این ۴ پروژه عمرانی در شهرک صنعتی بابلسر یک میلیارد و ۷۸۵ میلیون ریال از محل منابع داخلی و استانی هزینه شده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: این پروژه‌های عمرانی از ۷۰ تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند.

موسوی با اشاره به نقش شرکت‌های خدماتی به‌عنوان بازوان توانمند اجرایی در نگهداری و نظارت امور شهرک‌ها تصریح کرد: برگزاری نشست‌های مشترک با شرکت‌های خدماتی بیانگر انتظارات متقابل به تعامل رسیدن در سرفصل مشترک کاری، در جهت ایفای نقش سازنده در قانون است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار