مدیر صندوق بیمه کشاورزی لرستان گفت: غرامت به طور کامل به بهره‌برداران سیل‌زده استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۷۹۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ 11 November 2019

به گزارش تابناک سمنان:مدیر صندوق بیمه کشاورزی لرستان گفت: غرامت به طور کامل به بهره‌برداران سیل‌زده استان پرداخت شده است.

فتح‌اله رفیعی با اشاره به پرداخت غرامت به کشاورزان سیل‌زده لرستان، اظهار کرد: غرامت به طور کامل به بهره‌برداران سیل‌زده استان پرداخت شده است.

او خاطرنشان کرد: حدود ۳۰ هزار کشاورز محصولات خود را بیمه کرده‌اند که از این تعداد ۵ هزار و ۴۰۰ نفر سیل‌زده بودند و غرامتی معادل ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دریافت کردند.

مدیر صندوق بیمه کشاورزی لرستان با بیان اینکه سیل‌زدگان حوزه زراعت و آبزیان بیشترین میزان غرامت را دریافت کرده‌اند، افزود: به ترتیب ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پرداختی به کشاورزان خسارت دیده بخش زراعت و آبزیان بوده است.

رفیعی، هزینه بالای نهاده را عامل مهمی در استقبال پائین کشاورزان برای بیمه محصولات عنوان و تصریح کرد: اگرچه تعرفه بیمه به طور جزئی افزایش یافته، با این وجود میزان پرداخت خسارت‌ها نیز افزایش داشته است.

او از پیش‌بینی مشوق‌های بیمه‌ای همانند تخفیف تا سقف ۵۰ درصد و بیمه اقساطی برای باغ‌داران برای افزایش استقبال کشاورزان جهت بیمه محصولات خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار