عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در الوند گفت: شورای نگهبان با هوشیاری اجاره نخواهد داد افراد فاقد صلاحیت وارد مجلس شورای اسلامی شوند.
کد خبر: ۷۹۶۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ 11 November 2019

به گزارش  تابناک سمنان: محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش ناظران شورای نگهبان شهرستان البرزگفت: افراد ناصالح عامل مشکلات مختلف کشور هستند و شورای نگهبان با هوشیاری اجاره نخواهد داد افراد فاقد صلاحیت وارد مجلس شورای اسلامی شوند.
صفارهرندی با اشاره به برخی هجمه‌ها علیه شورای نگهبان افزود: افرادی که ساز حذف شورای نگهبان را می‌زنند به دنبال ایجاد دسیسه‌ای دیگرند تا در کار انتخابات اخلال ایجاد کنند.
او گفت: در نظامی که انتخابات بر اساس قانون اساسی صورت می‌گیرد عده‌ای اصول و مبانی انقلاب را نادیده می‌گیرند که این افراد دشمن نظام و مردم هستند.
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنانش گفت: انقلاب اسلامی ایران با وقایعی همچون تسخیر لانه جاسوسی تثبیت شد، اما امروز عده‌ای از همان دانشجویان، احساس پشیمانی می‌کنند؛ این در حالی است که انقلاب ما با تمام شاخص هایش، الگوی بسیاری از ملت هاست.
صفار هرندی همچنین افزود: دنیا در طول ۴ دهه گذشته، به دنبال محدود کردن کشور ما بوده، اما با همه تحریم‌ها توانسته ایم در تولید موشک‌های نقطه زن با برد دو هزار کیلومتر و رشد علمی از جمله سلول‌های بنیادین بیشترین پیشرفت را داشته باشیم.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد اف‌ای تی اف هم گفت: در مجمع پس از کارشناسی‌های صورت گرفته، حدود ۸۰ درصد مخالف اف‌ای تی اف هستند.
صفری مسئول شورای نگهبان استان هم گفت: وظیفه خطیری بر عهده ناظران شورای نگهبان گذاشته شده است و بر این اساس با دقت به صلاحیت‌ها توجه خواهد شد تا افراد فاقد صلاحیت اجازه ورود به قوه مقننه را نداشته باشند.انتهای پیام/کشورای نگهبان اجاره نخواهد داد افراد فاقد صلاحیت وارد مجلس شورای اسلامی شوند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار